پوچتینو تا آخرین نفس در نقل و انتقالات تابستانی می‌ماند

پوچتینو تا آخرین نفس در نقل و انتقالات تابستانی می‌ماند
مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، می‌گوید تا پایان نقل و انتقالات تابستانی به دنبال جذب بازیکن خواهد بود.

به گزارش نجواخبر، چلسی با نتیجه 2-0 فولام را شکست داد و به عنوان قهرمانی سری تابستانی لیگ برتر انگلیس دست یافت.

مائوریسیو پوچتینو پس از کسب اولین جام خود به عنوان سرمربی چلسی به سؤالات خبرنگاران در نشست خبری پاسخ داد.

او درمورد احساساتش درباره این قهرمانی گفت:"همیشه پیروزی خوب است، دوباره از عملکرد و کار بازیکنان بسیار راضی هستم. روزهای شلوغی را پشت سر می‌گذاریم اما فکر می‌کنم که کار بازیکنان و کادرفنی خوب است. چهار بازی سخت در مدت زمان بسیار کوتاهی داشتیم و در شیکاگو مقابل دورتموند بازی می‌کنیم، باید ادامه دهیم. به راه خود ادامه می‌دهیم و تیم را برای حضور در بهترین شرایط در لیگ برتر آماده می‌کنیم."


گلزنی مهاجمان؟
فکر می‌کم ما سخت کار می‌کنیم تا این پویایی را ایجاد کنیم و طبیعی است با این روند گلزنی کنیم. به نظرم این به شناخت بازیکنان از یکدیگر کمک می‌کند. این بسیار خوب است چون نیاز داریم که بازیکنان در زمین برای یکدیگر بجنگند. تیم باید آماده رویارویی با حریفانی مانند لیورپول، منچسترسیتی و تیم‌های قدرتمند باشد.


احتمال خرید هافبک باتجربه؟
با مصدومیت فوفانا فکر می‌کنم بدیهی است که شاید این ناحیه را تقویت کنیم. واضح است.

اگر یک بازیکن 19 ساله را به خط میانی اضافه کنید، اشکالی ندارد؟
ما به بازیکن با تجربه در خط هافبک نیاز داریم. طبق اطلاعاتی که داریم بازیکنی که از فرانسه با آن قرارداد امضا کردیم برای انتقال قرضی است. این اطلاعات در لپتاپ من موجود است! چیز بیشتری برای گفتن ندارم.

به چند خرید دیگر نیاز دارید؟
نمی‌دانم چون اگر تعداد بگویم آن زمان مشکل‌ساز می‌شود. برای من مهم است، باشگاه واقعا سخت کار می‌کند تا با بازیکنان مناسب در هر بخشی که لازم است تیم را تقویت کند.

با وجود جکسون و انکونکو، مهاجم دیگری می‌خواهی؟
امروز فکر می‌کنم از عملکردمان راضی هستیم و آن‌ها می‌توانند به خوبی یکدیگر را تکمیل کنند. بله، البته، شاید بتوانیم تعدادی یا یک بازیکن متفاوتی را اضافه کنیم که بتواند به ما کمک کند. از عملکرد هر دو بسیار خوشحالم. ما باید در هفته‌های آینده تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات، وضعیت تحلیل کنیم. بهترین تصمیم را برای تیم خواهیم گرفت.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/119726

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب