صحبت‌های معاون درمان وزارت بهداشت در مورد گرمازدگی

صحبت‌های معاون درمان وزارت بهداشت در مورد گرمازدگی
معاون درمان وزارت بهداشت هموطنان خواست بین ساعت ۱۰ تا ۱۶، حتی الامکان از حضور در زیر نور مستقیم آفتاب خودداری کنند و اگر می‌توانند در خانه بمانند.

به گزارش نجوا خبر، معاون درمان وزارت بهداشت با اشاره به تمهیدات وزارت بهداشت در موج جدید گرما گفت: مردم سعی کنند از ساعت ۱۰ صبح تا ۴ بعدازظهر از قرار گرفتن در زیر نور آفتاب پرهیز کنند.

معاون درمان وزارت بهداشت، نسبت به حضور هموطنان در بیرون از خانه و احتمال گرمازدگی در اثر راه رفتن زیر نور مستقیم خورشید هشدار داد.
سعید کریمی، با حضور در برنامه صف اول شبکه خبر سیما، گفت: با توجه به روند افزایشی گرمای هوا، تعطیلی شهر‌هایی که دمای آن‌ها بالای ۴۰ درجه است، پیشنهاد وزارت بهداشت به هیئت دولت است.

وی از هموطنان خواست بین ساعت ۱۰ تا ۱۶، حتی الامکان از حضور در زیر نور مستقیم آفتاب خودداری کنند و اگر می‌توانند در خانه بمانند.
کریمی با اشاره به آماده باش مراکز درمانی و اورژانس در روز‌های گرم پیش رو، افزود: افراد بالای ۶۵ سال و زیر ۴ سال، بیشتر از دیگران در معرض گرمازدگی قرار دارند و باید بیشتر، مراقب این افراد بود.

معاون درمان وزارت بهداشت، بر مصرف مایعات در روز‌های گرم سال تاکید و تصریح کرد: برای اینکه آب بدن کم نشود، بهتر است از مایعات و نوشیدنی‌های خنک در طول روز استفاده کنیم.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/119751

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب