سلفی ترانه علیدوستی با دخترش/ مهاجرت نکردم!

سلفی ترانه علیدوستی با دخترش/ مهاجرت نکردم!
ترانه علیدوستی بازیگر مشهور سینما است که در حال حاضر ۳۹ سال دارد

به گزارش نجواخبر، ترانه علیدوستی در فیلم و سریالهای مختلفی از جمله من ترانه 15 سال دارم، فروشنده، شهرزاد و... ایفای نقش کرده است. ترانه علیدوستی با علی منصور ازدواج کرده است. ترانه علیدوستی صاحب دختری به نام حنا است. ترانه علیدوستی علاوه بر بازیگری، در حوزه فعالیت های اجتماعی نیز حضور چشمگیری دارد.

ترانه علیدوستی عکسی از خود و دخترش منتشر کرده است و از آنجا که برای هر مادری، دخترش زیباترین دختر دنیاست، لابد حنا خانم نیز حائز این ویژگی است.

حنا حاصل زندگی مشترک ترانه علیدوستی با همسرش علی منصور است و اکنون ۹ سال دارد.

واکنش ترانه علیدوستی به شایعه مهاجرتش
ترانه علیدوستی با انتشار متنی نوشت که از کشور مهاجرت نکرده و تصمیم به انجام چنین کاری هم ندارد.

پیرو انتشار خبری مبنی بر مهاجرت ترانه علیدوستی از کشور، این هنرمند با انتشار متنی در صفحه تردز خود نوشت: « من ایرانم، پاسپورتم دست وزارت اطلاعاته. نبود هم نمی‌رفتم»

او در ادامه درباره حمله سایبری‌ها به صفحات مجازی نوشت: «چسب زردها هست میزنن دور درختا تو تابستون برای این پشه سفیدا؟ از محتوای من چنین استفاده‌ای کنید. سایبری آب دستشه میذاره زمین میاد اینجا می‌چسبه :)

من حواسشون رو پرت میکنم شما از یه طرف دیگه در برید.»

ترانه علیدوستی: فمینیسم هستم و به دنبال تساوی زن و مرد
ترانه علیدوستی، عضو کمیته ۵ نفره مبارزه با خشونت، آزار و باج‌گیری جنسی در سینما و عضو کمپین ۸۰۰ زن، درباره شکل‌گیری جنبش مبارزه با خشونت جنسی در سینما توضیحاتی ارائه داد و گفت این جنبش از همین حالا برنده است.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/119758

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب