۳ نانوایی متخلف در شهرستان ورامین پلمب شد

۳ نانوایی متخلف در شهرستان ورامین پلمب شد
معاون برنامه ریزی فرماندار ورامین گفت: سه نانوایی این شهرستان به دلیل انجام تخلف‌های متعدد پلمب و پرونده آنها جهت بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

ببه گزارش نجواخبر، حسن فیروزی شامگاه سه شنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان ورامین اظهار داشت: بازرسی مشترک از مراکز مختلف توزیعی و خدماتی در شهرستان ورامین جهت رصد و بررسی کالاهای قاچاق و جلوگیری از سواستفاده از نیاز شهروندان ادامه دارد و این بازدید‌ها با برنامه ریزی بیشتر تشدید می‌یابد تا افراد سود جو از معیشت مردم سو استفاده نکنند.

وی خاطرنشان کرد: گزارشات رصد بازار از کاهش برخی از اجناس مانند روغن خوراکی، برنج و تخم مرغ حکایت دارد و همچنین در بخش گوشت قرمز و مرغ قیمت‌ها افزایش پیدا کرده است که جهت تنظیم بازار روزانه مرغ دولتی با قیمت مصوب ۷۸۰ هزار ریال در سطح شهرستان توزیع می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار ویژه شهرستان ورامین یادآور شد: گزارشهایی از سوی مردم در خصوص گرانفروشی برخی از اقلام دارویی در داروخانه های شهرستان ورامین وجود دارد که به زودی گشت مشترک با حضور نمایندگان تعزیرات حکومتی و شبکه بهداشت جهت رسیدگی بیشتر و جلو گیری از چنین اقدامات در دستور کار قرار دارد.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/119795

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.