مسی از رونالدو در کتاب رکوردها جلو افتاد!

مسی از رونالدو در کتاب رکوردها جلو افتاد!
لیونل مسی همچنان به رکوردشکنی ادامه می‌دهد و حالا در گینس رکوردهای بیشتری از رونالدو ثبت کرده است.

به گزارش نجواخبر، ورود لیونل مسی به اینتر میامی تأثیر زیادی بر لیگ MLS گذاشته است. این بازیکن آرژانتینی بزرگترین ستاره‌ای است که تا به حال لیگ آمریکا به خود دیده است و اعداد و ارقام این موضوع را ثابت می‌کند.

مسی در برابر رونالدو
مسی موفق شد تا اولین گل‌ خود را برای تیم جدیدش به ثمر برساند و این اتفاق باعث شد که رکورد جدیدی به نام این بازیکن ثبت شود. و با ثبت این رکورد در روز سه‌شنبه 1 آگوست، این بازیکن از رونالدو پیشی گرفت.

مسی و رونالدو همچنان به بزرگترین رقابتی که دنیای فوتبال به خود دیده است ادامه می‌دهند. از زمانی که این دو رقابت خود را در بارسلونا و رئال مادرید آغاز کردند، مردم هرگز از بحث در مورد اینکه چه کسی بهترین در جهان است خسته نشدند.

رکورد جدید مسی
لیونل مسی در برد 4-0 تیمش در برابر آتالانتا یونایتد به این رکورد دست پیدا کرد. طبق گزارش‌ها، گل دوم او برای اینتر میامی با 3.4 میلیارد بازدید آنلاین، به پربیننده‌ترین رویداد زنده در تاریخ کشور آمریکا تبدیل شد.
حال لیونل مسی در کتاب رکوردهای جهانی گینس با داشتن 41 رکورد از رونالدو با 40 رکورد پیشی گرفته است.

از دیگر رکوردهای مسی می‌توان از این موارد نام برد: بیشترین گل در یک بازی لیگ قهرمانان (5 گل برابر بایر لورکوزن)، بیشترین بازی در جام جهانی (26) و بیشترین گل در یک سال تقویمی (86) و...

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/119815

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.