کارلو آنچلوتی: اگر امباپه نیاید، این مهاجم را می‌خواهم

کارلو آنچلوتی: اگر امباپه نیاید، این مهاجم را می‌خواهم
کادنا سِر مدعی است رئال مادرید در اقدامی غیرمنتظره برای به خدمت گرفتن دوشان ولاهوویچ از یوونتوس تلاش می‌کند که به نظر می‌رسید راهی چلسی خواهد شد.

به گزارش نجواخبر، کارلو آنچلوتی همچنان برای جذب یک مهاجم به مدیران رئال مادرید فشار می‌آورد چرا که در صورت انجام نشدن انتقال کیلیان امباپه او فصل آینده به یک مهاجم گلزن احساس نیاز می‌کند.

جذب خوسلو تا اندازه‌ای توانست نگرانی رئال بعد از جدایی کریم بنزما و پیوستن او به الاتحاد را کاهش بدهد ولی آنچلوتی مصرانه خواهان جذب مهاجمی دیگر است تا خیالش راحت بشود. رادیو کادنا سِر امروز در گزارشی ادعا کرد که رئال مادرید حالا یک گزینه جدید را دنبال می‌کند: دوشان ولاهوویچ از یوونتوس.

این انتقال برای ولاهوویچ اتفاقی مثبت خواهد بود چرا که انتقال روملو لوکاکو به بیانکونری تقریبا قطعی به نظر می‌رسد و این مهاجم صرب می‌داند که فصل آینده جایگاه ویژه‌ای در خط حمله آلگری را از دست خواهد داد.

از سوی دیگر با توجه به اینکه حضور یوونتوس در رقابت‌های اروپایی فصل آینده ممنوع شده ولاهوویچ خواهان انتقال به تیمی دیگر است تا بتواند در اروپا بازی کند.


در روزهای گذشته خبرهای زیادی منتشر شده بود که نشان می‌داد یوونتوس در مذاکرات خود با چلسی برای به خدمت گرفتن روملو لوکاکو معاوضه او با ولاهوویچ را پیشنهاد داده است. اما حالا ظاهرا رئال قصد دارد برنامه‌های چلسی را به هم ریخته و مهاجم صرب را راهی مادرید کند.

پیش از این هم از پاری سن ژرمن به عنوان مقصد احتمالی ولاهوویچ اسم برده می‌شد اما حالا به نظر می‌رسد این باشگاه که گونسالو راموس از بنفیکا را قطعی کرده حالا به جای ولاهوویچ به خدمت گرفتن کولو موآنی از آینتراخت را ترجیح می‌دهد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/119819

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب