شهباززاده: بدنسازی و تمرینات ساپینتو خیلی دشوار است/ خوب شد خانم‌ها به ورزشگاه آمدند

شهباززاده: بدنسازی و تمرینات ساپینتو خیلی دشوار است/ خوب شد خانم‌ها به ورزشگاه آمدند
مهاجم استقلال گفت: فکر می کنم دیر به استقلال بازگشتم و حقم این بود زودتر به تیم اضافه شوم. در کل خدا را شکر می کنم که به تیم بازگشتم.

به گزارش خبرنگار نجوا خبر، سجاد شهباززاده بعد از پیروزی استقلال مقابل مس کرمان در هفته سوم فصل بیست و دوم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و از ابتدای مسابقه کنترل بازی را در دست داشتیم. به خاطر بازی دفاعی حریف سخت موقعیت به دست می‌آوردیم و طبیعی هم بود؛ این مشکلی است که در همه بازی داریم ولی خدا را شکر گل زدیم و سه امتیاز را گرفتیم.

وی در مورد شیوه دفاعی مس کرمان موسوم به دفاع اتوبوسی گفت: این مشکل را در آزادی و در همه ورزشگاه‌ها داریم و دفاعی بازی می‌کنند کار ما در به دست آوردن موقعیت سخت است.

مهاجم استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا ناهماهنگی میان بازیکنان تیمش زیاد است؛ گفت: نه ناهماهنگی نداریم کار سخت است. بازی مقابل تیم های دفاعی سخت است همه تلاش می‌کنیم.

شهباززاده در مورد حضور بانوان در ورزشگاه گفت: خدا را شکر می‌‌کنم که آمدند اتفاقی است که خیلی وقت پیش باید رخ می‌داد اما حالا هم خوب است.

وی در مورد رقابت فشرده میان مهاجمان استقلال تصریح کرد: این رقابت به تیم کمک می‌کند و همه ما برای موفقیت استقلال کار می‌کنیم هر کسی هر کاری از دستش برمی آید انجام می‌دهد و مشکلی پیش نمی‌آید.

شهباززاده درباره اینکه کمی دیر به استقلال بازگشته گفت: فکر می‌کنم دیر به استقلال بازگشتم و حقم این بود زودتر به تیم اضافه شوم. در کل خدا را شکر می‌کنم که به تیم بازگشتم.

وی درباره شرایط تیمش در فصل بیست و دوم لیگ برتر گفت: به هر حال تیم تغییراتی داشته اما ما داریم با تمام تلاش در مسابقات حاضر می‌شویم و باید ببینیم مسیر چطور پیش می‌رود. اما هدف ما کسب بهترین نتایج و شاید تکرار قهرمانی است.

بازیکن استقلال درباره اینکه گفته می‌شود ساپینتو بدنسازی سختی برای بازیکنانش در نظر گرفته بود، گفت: در فصل بدنسازی واقعاً فشار زیادی به بدن بازیکنان آمد و یکی از سخت ترین بدنسازی های کل دوران فوتبالم بود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/11993

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.