انتقاد نکونام از قوانین جدید نقل و انتقالاتی:

قانون فوتبال را باید بزرگان بنویسند!

قانون فوتبال را باید بزرگان بنویسند!
سرمربی استقلال مدعی است کسانی که قوانین جدید نقل و انتقالاتی را نوشته‌اند، از آن ایراد گرفته‌اند.

به گزارش نجواخبر، وضعیت نه چندان مساعد استقلال برای شروع فصل جدید باعث شده است تا جواد نکونام از زمان انتخاب به عنوان سرمربی آبی پوشان، نسبت به چندین موضوع گلایه و انتقاد کند که یکی از این موارد، قوانین جدید مربوط به بازار نقل و انتقالات است.

در پایان فصل قبل بود که آیین نامه و دستورالعملی برای تمام تیم‌های لیگ برتر صادر شد که تغییرات جدیدی را در قوانین برگزاری مسابقات ایجاد کرد. از کاهش فهرست بازیکنان گرفته تا قوانین مربوط به عقد قرارداد و سقف بودجه تیم‌های لیگ برتر.

جواد نکونام در مصاحبه روز گذشته خود در شرایطی به انتقاد از این موضوع پرداخت که علی خطیر، مدیرعامل فعلی استقلال، خود یکی از افراد تصمیم گیرنده در وضع این قوانین و تصویب آن برای فصل جدید بود.


سرمربی آبی پوشان در صحبت‌های خود با انتقاد از کاهش فهرست بازیکنان بزرگسال گفت: قانون طوری نوشته شده که تیم‌ها در لیست خود فقط 19 بازیکن بزرگسال می‌توانند داشته باشند. ببینید به خاطر همین تصمیمات خلق الساعه چند فوتبالیست بدون تیم مانده‌اند.

او با اشاره به این موضوع که برای وضع چنین قوانینی باید از بزرگان فوتبال ایران مشورت گرفت، گفت: من نمی‌دانم آیا از بزرگان فوتبال ایران مثل حسن روشن، علی دایی، خداداد عزیزی و... هم برای وضع چنین قوانینی مشورت گرفتند؟ قانون فوتبال را باید بزرگان فوتبال بنویسند.

نکونام همچنین در بخشی از صحبت٬هایش کنایه‌هایی به تصویب کنندگان این قانون زد. افرادی که این آیین نامه را اجرا کرده‌اند ولی اکنون که در باشگاه‌هایشان پست و مقامی دارند، به این قوانین ایراد گرفته‌اند که به نظر می‌رسد منظور او خطیر و نصیرزاده باشد.

سرمربی آبی‌ها گفت: جالب است شنیده‌ام بعضی دوستانی که این قوانین را وضع کرده‌اند تیم شان را به بالاترین نرخ بسته‌اند و حالا که تیم‌شان تکمیل شده می‌گویند این قانون و سقف بودجه و قرارداد ایراد دارد! مردم این چیزها را رصد می‌کنند. نمی‌شود شما قانونی را که خودت تأیید کرده‌ای، پاره کنی و بگویی حتما که نباید اجرا شود!

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/119930

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب