رسمی: یوونتوس «فاکندو گونزالس» را خرید

رسمی: یوونتوس «فاکندو گونزالس» را خرید
باشگاه یوونتوس رسما اعلام کرد فاکندو گونزالس، دفاع وسط اروگوئه‌ای والنسیا را با قراردادی دائمی به خدمت گرفته است.

به گزارش نجواخبر، فاکوندو گونزالس، مدافع 20ساله اروگوئه‌ای با امضای قراردادی رسمی به یوونتوس پیوست. او پیش از این بازیکن والنسیا بود. گفته می‌شود این مدافع احتمالا تا پیش از شروع فصل سری آ به صورت قرضی به باشگاهی دیگر واگذار خواهد شد.

این مدافع اروگوئه‌ای در روزهای اخیر با حضور در شهر تورین تست‌های پزشکی را پشت سر گذاشت و لحظاتی پیش با امضای قراردادی سه ساله تا ژوئن 2026 بازیکن یوونتوس شد.

بر اساس گزارش‌ها در ایتالیا مبلغ این انتقال اندک بوده و بیانکونری موفق شده با پرداخت 2 تا 3 میلیون یورو به عنوان پاداش این بازیکن را از والنسیا به خدمت بگیرد. البته والنسیا در صورت فروش این بازیکن به دیگر تیم‌ها 15 تا 20 درصد قرارداد را دریافت خواهد کرد.


رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند بعید است گونزالس این فصل را در تیم مکس آلگری بازی کند. انتظار می‌رود او به زودی به صورت قرضی به سالرنیتانا یا جنوا ملحق شود و فصل آینده با کسب تجربه بیشتر از لیگ ایتالیا به بیانکونری بازگردد.

این دفاع وسط 20ساله در تیم ملی زیر 20 سال کشورش، اروگوئه، خوش درخشید و از ارکان قهرمانی اروگوئه‌ در جام جهانی این رده سنی بود. اروگوئه‌ در فینال موفق شد ایتالیا را شکست دهد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/119993

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب