اینترمیامی «شارلوت» را شکست داد؛ نه، مسی کوتاه بیا نیست!

اینترمیامی «شارلوت» را شکست داد؛ نه، مسی کوتاه بیا نیست!
اینترمیامی صبح امروز موفق شد در دیدار برابر شارلوت به پیروزی برسد و لیونل مسی باز هم موفق به گلزنی شد.

به گزارش نجواخبر، اینترمیامی صبح امروز در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگز کاپ به مصاف شارلوت رفت و موفق شد با نتیجه 0-4 برابر این تیم به پیروزی برسد.

آنها بازی را هجومی شروع کردند تا نشان دهند که تنها با هدف پیروزی و صعود از این مرحله به میدان رفته‌اند و خیلی زود موفق شدند دروازه حریف را باز کنند. مسی در این بازی هم به جوزف مارتینز اجازه داد که ضربه پنالتی را بزند و در دقیقه 12 تیمش را پیش بیاندازد.

در دقیقه 32 هم این رابرت تیلور بود که بار دیگر پایش به گلزنی باز شد و اختلاف گل تیمش با حریف را دو برابر کرد تا با خیالی آسوده راهی رختکن شوند و نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد.


دو تیم در نیمه فرصت‌هایی برای باز کردن دروازه یکدیگر داشتند، هرچند توپ و میدان بیشتر در دست اینترمیامی بود اما شارلوت هم بارها خودش را به دروازه حریف رساند ولی هیچ یک از این توپ‌ها به گل تبدیل نشدند.

در نهایت در دقیقه 78 روی اشتباه آدیلسون مالاندا، مدافع شارلوت، بود که گل سوم این بازی با گل به خودی به ثبت رسید تا صعود اینترمیامی قطعی به نظر برسد.

اما این پایان کار نبود و مسی روند گلزنی‌اش در چند بازی اخیر را بار دیگر تکرار کرد و موفق شد در فاصله چهار دقیقه تا پایان وقت قانونی بازی روی پاس لئوناردو کامپانا دروازه حریف را باز کند و حساب کار را 0-4 کند.


به این ترتیب، اینترمیامی موفق شد در این دیدار قاطعانه به پیروزی برسد و راهی مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگز کاپ شود تا یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شده باشد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/120015

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب