تغییر پخش ناگهانی سریال جدید تلویزیون

تغییر پخش ناگهانی سریال جدید تلویزیون
زمان پخش سریال جدید تلویزیونی تغییر کرد.

به گزارش نجوا خبر؛ مرکز سیمافیلم ضمن پوزش از مخاطبان به علت تغییر در پخش باکس سریال شبکه سه اعلام کرد: سریال تاریخی «رحیل» که روایتگر قصه‌ای زنانه در اواخر دوره قاجر بوده، خوشبختانه آماده پخش شده است. از این رو با توجه به درون مایه عاشورایی سریال در اولویت پخش قرار گرفت و در اوایل ماه صفر از شبکه سه پخش‌ می‌شود.

سریال تاریخی «رحیل» یک روایت دست‌اول از پایان دوران قاجار و ابتدای پهلوی به مخاطب ارائه می‌کند. این مجموعه، قصه‌ای زنانه دارد و روایتگر فردی به اسم «مها» و از دربار قاجار است که تلاش می‌کند دیگر زنان اندرونی را با خود متحد و یک تعزیه عاشورایی اجرا کند.

بازیگرانی چون حمیدرضا آذرنگ، اندیشه فولادوند، کاظم هژیرآزاد، ابتسام بغلانی، زنده یاد حسام محمودی و... در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

مسعود آب‌پرور کارگردان، رامین عباسی‌زاده تهیه‌کننده، فرهاد نقدعلی نویسنده این سریال ٤٠ قسمتی هستند که فصل نخست آن در ۲۰ قسمت در ایام ماه صفر و فصل دوم به مناسبت ایام فاطمیه روی آنتن می‌رود.

سریال «محرمانه» هم که پیشتر پخش آن از شنبه (۲۱ مرداد ماه) اعلام شده بود پس از پخش «رحیل» از همین شبکه روانه آنتن می‌شود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/120057

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.