انتصابی جدید در ستاد مبارزه با موادمخدر

انتصابی جدید در ستاد مبارزه با موادمخدر
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر طی حکمی «دکتر محمد زارعی» را به عنوان معاون مقابله با عرضه و امور بین الملل ستاد منصوب کرد.

به گزارش نجوا خبر؛ اسکندر مؤمنی در این حکم آورده است: «با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم شما را به مدت سه سال در سمت معاون مقابله با عرضه و امور بین‌الملل ستاد منصوب می‌کنم.

لازم است به منظور مبارزه فراگیر و قاطع علیه کلیه فعالیت‌ها و اقدامات غیر قانونی مرتبط با موادمخدر، روان‌گردان‌ها و پیش‌سازها، اشراف اطلاعاتی جهت شناسایی و انهدام شبکه‌ها و سران اصلی قاچاق موادمخدر با همکاری سازمان‌های مرتبط، ضربه به بنیان‌های مالی قاچاقچیان، هدایت و نظارت بر حفاظت و نگهداری از اموال توفیقی و مصادره‌ای و نحوه واگذاری و فروش براساس ضوابط و مقررات، تقویت فعالیت‌های منطقه‌ای و بین‌المللی با هماهنگی سازمان‌های ذیربط و انجام امور براساس شرح وظایف مصوب از جمله اموری است که انتظار دارد با برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند نسبت به تحقق آن اهتمام کنند.

توفیق شما را در راستای انجام این مأموریت خطیر و اجرای اهداف و برنامه‌های دولت خدمتگزار در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی» از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.»

گفتنی است؛ پیش از این سردار محمد مسعود زاهدیان، عهده دار این مسئولیت بود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/120128

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب