بمب واقعی نقل و انتقالات: نیمار در الهلال

بمب واقعی نقل و انتقالات: نیمار در الهلال
باشگاه الهلال با انتشار ویدیویی خبر از رسمی شدن انتقال نیمار به این باشگاه داد.

به گزارش نجواخبر، انتقال بزرگی که بعد از پیوستن کریستیانو به النصر و کریم بنزما به الاتحاد می‌توان آن را سومین خرید بزرگ فوتبال عربستان دانست رسمی شد.

بعد از ساعت‌ها انتظار باشگاه الهلال با انتشار یک ویدیو به صورت رسمی از خرید نیمار خبر داد. نیمار در این ویدیو پیام کوتاهی به هواداران داد و گفت: "من در عربستان هستم. هلالی هستم".


قرارداد این ستاره 31ساله برزیلی 2 ساله است و البته بندی در آن وجود دارد که الهلال می‌تواند قرارداد نیمار را به صورت خودکار تمدید کند. نیمار در عربستان دستمزدی نجومی می‌گیرد و گفته می‌شود مبلغ دستمزد او 300 میلیون یورو در دو سال خواهد بود.


البته این تنها دریافتی ستاره برزیلی نخواهد بود و با احتساب پاداش‌ها و قراردادهای تجاری و اسپانسری ممکن است مبلغ کل دستمزد او تا سال 2025 به 400 میلیون یورو بالغ شود.

بعد از چند دور مذاکره فشرده در نهایت پدر نیمار و مدیر برنامه‌های مشهور او پینی زاهاوی به همراه مدیران ارشد باشگاه عربستانی پای قرارداد را امضا کردند تا سومین خرید بزرگ تاریخ فوتبال عربستان بعد از کریستیانو رونالدو و کریم بنزما رسمی شود.

ادعاهای زیادی درباره قول و قرارهای خاص الهلال به نیمار منتشر شده. فوت‌مرکاتو می‌گوید مدیران الهلال برای اینکه آخرین مقاومت‌های نیمار را در هم بشکنند به او وعده دادند در صورتی که او بازیکنشان بشود به ازای هر پیروزی الهلال به او 80هزار یورو پاداش ویژه خواهند داد. از این گذشته نیمار به ازای هر پست یا استوری‌ای که در شبکه‌های اجتماعی منتشر کند و در آنها برای الهلال تبلیغ کرده باشد 500هزار یورو پاداش می‌گیرد. قابل توجه است که این ستاره برزیلی رد حال حاضر 62.5 میلیون دنبال‌کننده در توییتر و 212 میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام دارد.

درست مثل مراسم معارفه‌ای که پیش از این در عربستان برای کریستیانو رونالدو و کریم بنزما برگزار شد انتظار می‌رود در روزهای آینده یک مراسم باشکوه در استادیوم خانگی الهلال برای معرفی نیمار به هواداران این تیم در شهر ریاض برگزار شود.

رسمی شدن انتقال نیمار به الهلال بعد از چندین هفته تنش برای او شرایطی آرام فراهم خواهد کرد. نیمار زمانی که متوجه شد مدیران پاری سن ژرمن تمایلی برای ادامه همکاری با او ندارند برای ترک پاریس آماده شد. آنچه هفته‌های اخیر را برای او پرتنش کرده بود شایعات گسترده درباره احتمال بازگشت نیمار به بارسلونا بود.

نیمار که در کنار لیونل مسی و لوئیس سوارز یک مثلث تهاجمی مرگبار را در بارسا تشکیل می‌دادند در نهایت به تیم سابقش برنگشت و به نظر می‌رسید کادر فنی این روزهای بارسا و مدیران باشگاه هم تمایل چندانی به این بازگشت ندارند.

به این ترتیب شش سال حضور نیمار در پاری سن ژرمن به پایان رسید و فصل جدیدی از زندگی فوتبالی او آغاز شد. نیمار در سال 2017 با یک قرارداد بزرگ به ارزش 220 میلیون یورو بارسا را به مقصد پی‌اس‌جی ترک کرد تا در آن زمان رکورددار نقل و انتقالات دنیای فوتبال شود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/120175

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب