بدهی مالیاتی پرسپولیس به 80 میلیارد رسید

بدهی مالیاتی پرسپولیس به 80 میلیارد رسید
بدهی باشگاه به مالیات اکنون 80 میلیارد برآورد شده و این در حالی است که درویش مدعی است بخش اعظم آن را پرداخت کرده‌اند.

به گزارش نجواخبر، یکی از مصائب پرسپولیس در فصول اخیر مربوط به بدهی‌های مالیاتی از سالیان گذشته بوده است. بدهی‌های انباشته شده که اکنون با نرخ تورم و افزایش، رقم عجیبی علیه این باشگاه شکل داده است.

مدیرعامل پرسپولیس اکنون مدعی شده که این باشگاه طبق اعلام سازمان مالیاتی 80 میلیارد بدهی دارد.

رضا درویش در توضیح این موضوع اینطور گفته است: از آن طرف دارایی آمده و 9 میلیارد تومان حکم اجرایی کشیده است برای بدهی مالیاتی قدیم. تازه از سال 75 تا 90 را من تسویه کرده بودم. دوستانی که می‌گویند ما پرداخت کرده بودیم، لطفا به دارایی مراجعه کنند و بگویند آقا این بیچاره‌ها را اذیت می‌کنید و تحت فشار می‌گذارید. به بعضی‌ها برخورده که چرا ما گفتیم مالیات سالیان گذشته را پرداخت کرده‌ایم. از 1375 تا 90 را قبلا تسویه کرده‌ام، 95 و 96 را در مقطعی دیگر، 91 تا 94 و 98 و 99 را هم 269 میلیارد گفته‌اند که بخش زیادی از آن جریمه بوده است. برای دریافت مجوز باید یک کاری می‌کردیم و الان آن را به 80 میلیارد رسانده‌ایم. ما حقوق پرسنل نداریم و الان این 80 میلیارد هم به بدهی ما اضافه شده. خب از کجا باید بیاورم فقط برای بدهی‌های گذشته؟


بدهی 80 میلیاردی به مالیات تنها چالش مدیران این باشگاه نیست و مدیرعامل سرخ‌ها مدعی است که آنها بدهی انباشته شده دیگری هم در جریان دارند که باید نسبت به پرداخت آن اقدام کنند تا در آینده دچار مشکل بزرگتری نشوند: یک بدهی دیگر هم هست. 38 میلیارد بدهی بیمه داریم! مگر چقدر می‌توانم بدهی گذشته بدهم و شرایط جاری باشگاه را هم پیگیری کنم؟

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/120229

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب