شروع استثنایی لورکوزن در بوندس لیگا

شروع استثنایی لورکوزن در بوندس لیگا
شاگردان ژابی آلونسو در نخستین بازی فصل بدون حضور مهاجم ایرانی موفق به کسب پیروزی مقابل لایپزیش شدند.

به گزارش نجواخبر، در یکی از دیدارهای هفته اول فصل ۲۴-۲۰۲۳ بوندس لیگا آلمان، تیم فوتبال بایر لورکوزن که سردار آزمون را به دلیل آسیب دیدگی در فهرست نفراتش نمی‌دید، از ساعت ۱۷ امروز در ورزشگاه بایر آرنا مقابل لایپزیش، تیم سوم فصل قبل رفت.

شاگردان ژابی آلونسو اولین موقعیت بازی را به وجود آوردند و در ادامه لایپزیش با شوت‌های راه دور شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد که این کار بی‌نتیجه بود، اما در دقیقه ۲۴ پاس در عرض ویکتور بونیفیس به مقابل دروازه بایر لورکوزن و ضربه جرمی فریمپونگ منجر به گل اول بایر لورکوزن شد.

حملات بایر لورکوزن پس از این گل بازهم ادامه پیدا کرد و در دقیقه ۳۵ ارسال جوناس هوفمن از کرنر سمت چپ زمین و ضربه سر جوناتان تاه گل دوم شاگردان ژابی آلونسو را به همراه داشت و دروازه لایپزیش را باز کرد.


لایپزیش که نزدیک بود سومین گل را دریافت کرد و با واکنش گلر خود مانع از این اتفاق برای شاگردان ژابی آلونسو شد، در دقیقه ۳۹ روی سانتر از کرنر و ضربه سر دنی اولمو اختلاف را به ثمر رساند تا نیمه اول با برتری دو بر یک بایر لورکوزن خاتمه پیدا کند.

لورکوزن در دقیقه ۶۴ روی پاس در عرض فریمپونگ و ضربه تماشایی فلوریان ویتس به زیر طاق دروازه لایپزیش گل سوم را به ثمر رساند تا بازهم اختلاف به دو گل افزایش پیدا کند.

لایپزیش در دقیقه ۷۱ روی یک ضربه ایستگاهی و ضربه سر لوئیز اوپندا دوباره فاصله را به یک گل کاهش داد، اما در نهایت شاگردان آلونسو موفق به کسب پیروزی ۳ بر ۲ در نخستین بازی فصل‌شان مقابل لایپزیش شدند و شروع فوق‌العاده‌ای در بوندس لیگا داشتند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/120268

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب