رسمی: مهدی عبدی پیراهن تراکتور را پوشید

رسمی: مهدی عبدی پیراهن تراکتور را پوشید
مهدی عبدی، مهاجم آکادمی پرسپولیس یا با عقد قرارداد رسمی به تراکتور پیوست.

به گزارش نجواخبر، مهدی عبدی پیش از آنکه کسی نامش را به خاطر سپرده باشد، اسمش را به عنوان گلزن دربی تهران ثبت کرد. بازیکنی که با اعتماد گابریل کالدرون چهره شد و سپس در تیم یحیی نیز مهره صعود این تیم به فینال آسیا شد و در نیمه نهایی و فینال گل‌های خاطره‌انگیزی را به ثمر رساند.

مهدی عبدی بازیکنی است که همواره با خونسردی خاص خودش شناخته می‌شود و حتی فصل گذشته که اغلب نیمکت نشین بود هم کوچکترین حاشیه‌ای نساخت و در چند بازی مهم آخر فصل موثر ظاهر شد.

این بازیکن در شرایطی که بازیکن بزرگسال محسوب نمی‌شد بیش از صد بازی برای سرخ‌های تهرانی انجام داد و این فصل پس از حذف لیست زیر ۲۵ سال برای نخستین سال سهمیه بزرگسال به حساب می‌آید.


عبدی از اولین روز تمرین پیش فصل پرسپولیس در اردوگاه کاظمی حاضر شده بود و حتی گل‌های بسیار زیادی هم در بازی‌های دوستانه به ثمر رساند اما نتوانست جایی در ترکیب ثابت یحیی پیدا کند و در نهایت با درخواست تراکتور مبنی بر پیوستن قرضی عبدی به تیم تبریزی موافقت شد.

مهدی عبدی پس از مذاکره و توافق با هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه تراکتور به جمع شاگردان خمس ملحق شد؛ جایی که در آن هم‌تیمی‌های سابقش همچون سیامک نعمتی، محمد نادری، سعید آقایی، مهدی شیری و شجاع خلیل‌زاده نیز حضور دارند.

این مهاجم 24 ساله در مجموع 110 بازی با پیراهن پرسپولیس انجام داده و آمار 28 گل و 6 پاس گل را به نام خود ثبت کرده است. عبدی که با قرارداد قرضی یک ساله به تراکتور آمده، امیدوار به درخشش در تبریز و زیر نظر پاکو خمس است.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/120308

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب