آخرین وضعیت خرید توافقی و تضمینی محصولات کشاورزی

آخرین وضعیت خرید توافقی و تضمینی محصولات کشاورزی
خرید توافقی و با نرخ تضمینی یکی از راهکارهای است که دولت چند سالی است در راستای حمایت از تولیدکنندگان در دستور کار قرار داده است. بطوریکه براساس آخرین آمار اعلام شده خرید گندم به عنوان یکی از کالای اساسی به 10 میلیون تن رسید و حال اخبار از خرید ۴ میلیون و ۸۲ هزار تن محصولات کشاورزی حکایت دارد.

به گزارش نجواخبر، غلامرضا هادربادی سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در خصوص آخرین وضعیت خرید توافقی و تضمینی محصولات کشاورزی در سال جاری عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۴ میلیون و ۸۲ هزار تن محصولات کشاورزی از ابتدای سال جاری تاکنون توسط این سازمان خریداری شده است.

هادربادی از خرید توافقی و تضمینی محصولات کشاورزی توسط این سازمان و شبکه تحت پوشش آن خبر داد و گفت: خرید توافقی و تضمینی صورت گرفته در محصولات مختلف همچون لیموترش، گوجه فرنگی، گندم، دانه‌های روغنی و جو از ابتدای سال جاری تاکنون انجام شده است.

وی ادامه داد: همچنین از یک ماه گذشته تاکنون ۶.۱۵۴ تن لیموترش از استان‌های هرمزگان و منطقه جنوب کرمان (جیرفت) به صورت توافقی خریداری شده است.

سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی به خرید توافقی گوجه‌فرنگی و جو در کشور نیز اشاره کرد و افزود: از ابتدای امسال خرید توافقی به میزان ۲۴.۵۰۰ تن محصول گوجه‌فرنگی و ۷۴.۹۷۲ تن جو در کل کشور اجرایی شده است.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/120356

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب