پیروزی میلان در شب شکست رم

پیروزی میلان در شب شکست رم
در شبی که روسونری دومین برد خود در فصل جدید سری A را کسب کرد، هم‌تیمی‌های جدید سردار آزمون تن به شکستی خانگی دادند.

به گزارش نجواخبر، در ادامه دیدارهای هفته دوم سری A ایتالیا، روز گذشته (شنبه) چهار بازی برگزار شد که در پایان مهم‌ترین آنها میلان پیروز شد، اما تیم‌های رُم و آتالانتا تن به شکست دادند.

تیم میلان در اولین بازی خانگی خود در فصل جدید، میزبان تورینو بود و این تیم را با نتیجه قاطع 4 بر یک شکست داد. میلان که با جذب 9 بازیکن جدید پرکارترین تیم ایتالیایی بازار نقل‌وانتقالات تابستانی فوتبال اروپا بوده است، با گلزنی یکی از همین بازیکنان جدید، کریستین پولیشیچ در دقیقه 33 از حریف خود پیش افتاد. تنها سه دقیقه بعد پر شورز گل تساوی را برای تورینو به ثمر رساند، اما اولیویه ژیرو مهاجم فرانسوی روسونری در دقیقه 43 از روی نقطه پنالتی دوباره میلان را پیش انداخت. لحظاتی قبل از به صدا درآمدن سوت پایان نیمه نخست و در دقیقه سوم وقت‌های تلف شده، میلان بار دیگر به گل رسید و این بار تئو هرناندس دروازه میهمان تورینی را باز کرد. حسن ختام پیروزی قاطع میلان هم گلزنی مجدد ژیرو از روی نقطه پنالتی در دقیقه 65 بود. به این ترتیب دومین برد متوالی شاگردان استفانو پیولی در این فصل سری A رقم خورد.

رُم اما در خانه هلاس ورنا با نتیجه 2 بر یک مغلوب شد. اوندری دودا در دقیقه 4 و سیریل انگوگ در دقیقه 3+45 برای تیمی که فصل گذشته در آستانه سقوط قرار داشت گلزنی کردند و حسام عوار هافبک جدید جالوروسی تنها گل تیم رُم را در دقیقه 56 زد. رُم که روز گذشته به صورت رسمی از سردار آزمون به عنوان بازیکن جدیدش رونمایی کرد، در حالی تن به شکست داد که هلاس ورونا از دقیقه 84 با اخراج مدافع میانی‌اش ایزاک هین 10 نفره بازی را ادامه داد. این دومین توقف متوالی رُم در فصل جدید سری A پس از تساوی خانگی هفته نخست برابر سالرنیتاناست.

پیش از این دو بازی، دو مسابقه دیگر هم برگزار شده بود که در یکی از آنها آتالانتا با نتیجه 2 بر یک مغلوب فروزینونه، تیم تازه برگشته به سری A شد و در دیگری مونتزا با نتیجه 2 بر صفر بر امپولی غلبه کرد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/120464

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب