هافبک پرسپولیس در گفتگو با «نجواخبر»:

جزئیات بُرد مقابل آلومینیوم اراک/ حضور خانم‌ها باعث دلگرمی‌ست

جزئیات بُرد مقابل آلومینیوم اراک/ حضور خانم‌ها باعث دلگرمی‌ست
سروش رفیعی گفت: بازیکنان جدیدی به تیم اضافه شدند اما اصول تیم ما رعایت می‌شود و مطمئن باشید جواب می‌گیریم.

سروش رفیعی هافبک پرسپولیس در گفت‌وگو با نجواخبر پس از برد تیم پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: ما در زمان خوبی برنده شدیم. تیم خوب و قابل احترامی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در زمان خوبی بردیم. امیدوارم بردها و 3 امتیاز گرفتن‌های ما تداوم داشته باشد.

وی افزود: شاید در نیمه دوم آن طور که می‌خواستیم بازی نکردیم؛ چراکه فشار و استرس گرفتن این 3 امتیاز باعث شد آن طور که می‌خواهیم بازی نکنیم، اما مهم‌ترین مسئله در لیگ گرفتن 3 امتیاز است. به هوادارانمان بابت این برد تبریک می‌گویم.

رفیعی در خصوص روند پرسپولیس که آیا نسبت به دو بازی قبل بهتر بوده، تصریح کرد: قطعا ما در ادامه خیلی بهتر خواهیم شد. هفته گذشته هم این را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ گفتم و امیدوارم هواداران ما صبوری می‌کنند. بازیکنان جدیدی به تیم اضافه شدند اما اصول تیم ما رعایت می‌شود و مطمئن باشید جواب می‌گیریم.

رفیعی در خصوص دیدار مقابل نفت آبادان خاطر نشان کرد: بازی سختی را مقابل نفت در پیش داریم .آنها این هفته مقابل هوادار هم ۳ امتیاز را کسب کرده‌اند و با انگیزه خوبی مقابل ما قرار خواهند گرفت. امیدوارم اولین ۳ امتیاز خانگی را کسب کنیم.

هافبک پرسپولیس در خصوص حضور هواداران خانم در دیدار پیش‌رو تصریح کرد: اتفاق بسیار خوبی است که بانوان هم می‌توانند این دیدار را از نزدیک تماشا کنند. حضور آن‌ها می‌تواند باعث دلگرمی به تیم و بازیکنان شود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/12053

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب