واکنش وکیل مهدی یراحی به بازداشت او

واکنش وکیل مهدی یراحی به بازداشت او
وکیل مهدی یراحی، خواننده با تایید خبر بازداشت موکل خود، از اتهامات و نهاد بازداشت کننده او ابراز ابی اطلاعی و تاکید کرد که از طریق دادسرا برای پیگیری وضعیت این خواننده اقدام خواهد کرد.

به گزارش نجوا خبر، مصطفی نیلی، وکیل مهدی یراحی، خواننده ایرانی با تأیید خبر بازداشت موکل خود اظهار کرد: «ما هم همچون شما از طریق رسانه‌ها متوجه خبر بازداشت آقای یراحی شدیم و در حال حاضر هیچ خبری از جزئیات و چرایی این بازداشت نداریم.»

او ادامه داد: «در حال حاضر ما نه اطلاعی از اتهامات آقای یراحی داریم و نه نهاد بازداشت کننده او مشخص است. تماسی هم نگرفته است. اطلاعی هم نداریم که پرونده آقای یراحی در کدام شعبه دادسرا مورد رسیدگی قرار می‌گیرد و دستور بازداشت از سوی کدام شعبه صادر شده است.»

این وکیل دادگستری با تاکید بر این نکته که از طریق دادسرا موضوع بازداشت مهدی یراحی را پیگیری خواهد کرد، گفت: «آقای یراحی پیشتر و در سال ۹۸ هم بابت ترانه‌هایش، با تشکیل پرونده در دادسرا مواجه شده بود. برای او پیشتر ۳ پرونده با اتهاماتی چون تبلیغ علیه نظام و اجتماع و تبانی به واسطه ترانه‌های اعتراضی‌اش در حمایت از کارگران و اعتراضات مردمی تشکیل شده بود.»

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/120545

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب