واکنش صداوسیما به بازگشت ایرج طهماسب

واکنش صداوسیما به بازگشت ایرج طهماسب
بازگشت ایرج طهماسب با «مهمونی» به شبکه نسیم در فضای‌ مجازی بازتاب‌های مختلفی داشته که مدیر تأمین برنامه شبکه نسیم درباره آن توضیح کوتاهی داد.

به گزارش نجواخبر، چند روزی است نامه‌ای با امضایِ اداره کل بازرگانی در فضای مجازی منتشر شده، این اداره کل با اشاره به بازگشت ایرج‌طهماسب و برنامه محبوبش به قاب تلویزیون، از مدیران شرکت‌ها، صاحبان صنایع و کانون‌های تبلیغاتی برای ارائه درخواست خود به منظور تبلیغات انحصاری این برنامه دعوت کرد، تا جایگاه این تبلیغات را به بالاترین مبلغ پیشنهاد ارائه شده اختصاص دهد!

برخی از کانال‌های مجازی این گمانه‌زنی را مطرح کردند که قرار است ایرج طهماسب سری جدید «مهمونی» را در شبکه نسیم اجرا کند. حتی برخی نوروز ۱۴۰۳ را زمان پخش این برنامه عنوان کردند.
امیرعباس اشرف مدیر تأمین برنامه شبکه نسیم درباره نامه‌ای که آغازگر پخش گمانه‌زنی‌های بازگشت ایرج طهماسب و ساخت «مهمونی» جدید در این شبکه تلویزیونی بوده، گفت: این نامه به شکل غیررسمی و البته به نقل از مجموعه دیگری از سازمان منتشر شده است که ارتباطی با شبکه نسیم ندارد و از صحت و سقمِ این نامه بی‌خبریم.

وی درباره بازگشت ایرج طهماسب و توافق با شبکه نسیم برای اجرای برنامه «مهمونی» توضیح داد: پیرو صحبت‌های رئیس سازمان صداوسیما این سازمان از هنرمندانی که در چارچوب سیاست‌های فرهنگی مشغول فعالیت‌اند و در این راستا کار می‌کنند حمایت می‌کند.

اشرف در پایان خاطرنشان کرد: در شبکه نسیم به طور ویژه که موضوع نشاط و سرگرمی را در دستور کار دارد و همیشه هم همین‌طور بوده که در تلویزیون و این شبکه به روی این هنرمندان باز بوده و هست.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/120571

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب