بلیت برای زائرین اربعین ارزان می‌شود

بلیت برای زائرین اربعین ارزان می‌شود
مهرداد بذرپاش در بازدید از پایانه مرزی مهران گفت: با تصمیم سازمان راهداری، از فردا بلیت‌های اتوبوس به سمت مرز‌های غربی کشور برای زائران اربعین با کاهش ۲۵ درصدی عرضه می‌شود.

به گزارش نجواخبر، وزیر راه و شهرسازی افزود: در تلاش هستیم تا برگشت زائران را نیز همانند عملیات رفت آن‌ها مدیریت کنیم تا با کاهش ناوگان حمل‌ونقل مواجه نشویم.
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه همه ظرفیت‌های سازمان راهداری را به کار گرفته ایم، افزود: از بخش زیادی از اتوبوس‌های سراسر کشور تقاضا کردیم تا به پایانه‌های مرز‌های غربی به ویژه پایانه مرزی مهران برای هرچه سریع‌تر و روان‌تر جابه‌جا کردن مسافران بیایند.
بذرپاش پایانه مرزی مهران را پرتردد‌ترین پایانه مرزی کشور خواند و گفت: تا امروز حدود ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از این پایانه وارد یا خارج شده‌اند، یعنی حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از کشور خارج و بیش از ۶۰۰ هزار نفر وارد کشور شده‌اند.
وی با اشاره به اینکه در تلاش هستیم تا همه ظرفیت‌ها را در پایانه‌های غربی کشور فراهم سازیم، افزود: چهار بانده شدن کل مسیر ایلام به مهران و نیز چهار خطه شدن ۱۱۵ کیلومتر از مسیر اهواز - چذابه از جمله این اقدامات است.
وزیر راه و شهرسازی کاهش چشمگیر زمان ترافیک را از دیگر نتایج اقدامات صورت گرفته در پایانه‌های مرزی کشور عنوان کرد و افزود: از هموطنانی که با خودرو‌های خود به مرز‌ها مراجعه کرده‌اند تقاضا دارم در بازگشت به شهر خود، به اندازه ظرفیت خالی خودرو‌های شخصی خود، دیگر هموطنان را تا نزدیک‌ترین مقصد ممکن جابه‌جا کنند تا کمک اساسی به ناوگان حمل‌ونقل عمومی کرده باشند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/120689

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب