در تماس با نجوا خبر طرح شد؛

تشکر از پرسنل گذرنامه/ امسال زوار اربعین به دردسر نیفتادند

تشکر از پرسنل گذرنامه/ امسال زوار اربعین به دردسر نیفتادند
قاسم ملکی گفت: با تدبیری که امسال اندیشیده شده بود، اعتبار گذرنامه‌ها به صورت برچسبی الحاق می‌شد و این کار را ساده کرده بود.

قاسم ملکی (دبیر و عضو هیئت امنای هیئت رزمندگان اسلام و رزمندگان مدافع حرم) در تماس با نجوا خبر گفت: بر خود واجب می‌دانم که از پرسنل زحمتکش، بی ادعا و فروتنی که در این مدت شبانه‌روزی در خدمت زوار اباعبدالله الحسین بودند به ویژه سرتیپ دوم پاسدار جناب آقای ذوالقدر رئیس محترم پلیس مهاجرت و گذرنامه، جناب سرهنگ همتی جانشین محترم پلیس مهاجرت و گذرنامه، تشکر و قدردانی نمایم.

وی افزود: با تدبیری که امسال اندیشیده شده بود، اعتبار گذرنامه‌ها به صورت برچسبی الحاق می‌شد و این کار را ساده کرده بود. امیدوارم دعای مقام معظم رهبری و دعای خانواده معزز شهدا و زوار گرامی، بدرقه راه این عزیزان زحمتکش باشد.

او ادامه داد: یک ابتکار خوب دیگر، ایجاد ایستگاه صلواتی و موکب و ایجاد سایبان برای مراجعه کنندگان است که دچار گرمازدگی نشوند اما مشکلاتی هم هست مثلاً اداره گذرنامه شهر آرا در ستارخان، معضل پارکینگ دارد و مردم بعضاً دوبله و سوبله توقف می‌کنندکه این باعث سلب آسایش از کسانی می‌شود که در حال عبور از پیاده رو و خیابان هستند؛ اگر بتوانند در کنار دریاچه یا کنار دانشگاه نیروی انتظامی یا مرزبانی ساختمانی با وسعت مناسب و پارکینگ احداث کنند خیلی از مسائل حل می‌شود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/120749

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب