چند ایرانی پیش از رسیدن به کربلا جان باختند؟

چند ایرانی پیش از رسیدن به کربلا جان باختند؟
شبکه الحره اعلام کرد دست کم ۱۴ نفر امروز (یکشنبه) در حادثه تصادفی که در پی آن یک اتوبوس زوار ایرانی با یک تانکر حامل مشتقات نفتی بر خورد کرد، جان باختند.

به گزارش نجواخبر، دیروز یکشنبه ۲۰ شهریور یک اتوبوس در استان بابل عراق منفجر شد.

شبکه الحره اعلام کرد دست کم ۱۴ نفر دیروز (یکشنبه) در حادثه تصادفی که در پی آن یک اتوبوس زوار ایرانی با یک تانکر حامل مشتقات نفتی بر خورد کرد، جان باختند.

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، خبرنگار الحره به نقل از یک منبع در پلیس عراق اعلام کرد این حادثه دلخراش که در استان بابل در ناحیه شوملی رخ داد، به جان باختن ۱۴زائرایرانی که در حال سفر به مقصد کربلا در آستانه اربعین حسینی بودند منجر شد.

یک منبع در پلیس عراق گفت: اتوبوس حامل زوار ایرانی با یک دستگاه تریلر حامل مشتقات نفتی برخورد کرد که در پی این ماجرا، دو خودرو آتش گرفتند.

تعدادی از مصدومان ایرانی هستند

دکتر کولیوند، رئیس جمعیت هلال اهمر در این باره اظهار کرد: بر اساس گزارش های رسیده به جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران یک دستگاه اتوبوس در پمپ بنزین شهر شوملی استان بابل عراق دچار انفجار شده است که در همین راستا نیروهای جمعیت هلال احمر به محل اعزام شدند.

به گفته وی اتوبوس آمبولانس‌های هلال احمر در محل حضور دارند و عملیات امدادی همچنان ادامه دارد

وی ادامه داد: در پی وقوع این انفجار ۳۰ نفر مصدوم شدند و گزارش‌ها حاکی از آن است که دستکم ۱۱ نفر جان خود را از دست دادند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/12454

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب