دین محمدی در گفتگو با «نجواخبر»:

کی روش از غرور دست بردارد/ سه استقلالی که به تیم ملی رفتند

کی روش از غرور دست بردارد/ سه استقلالی که به تیم ملی رفتند
سیروس دین محمدی پیشکسوت استقلال می‌گوید آبی پوشان زیر نظر ریکاردو ساپینتو هفته به هفته بهترین نتایج را به دست می‌آورند

به گزارش خبرنگار نجواخبر، سیروس دین محمدی پیشکسوت استقلال می‌گوید آبی پوشان زیر نظر ریکاردو ساپینتو هفته به هفته بهترین نتایج را به دست می‌آورند و نتایج مناسب با ارائه‌ عملکرد حساب شده حاصل می‌شود.

بازی استقلال و نساجی چطور بود؟

استقلال در هفته پنجم نیز مقابل نفت مسجدسلیمان خوب بازی کرد، اما نتوانست برنده شود، اما در دیدار هفته ششم با نساجی هم خوب بازی کرد و هم ۳ امتیاز را گرفت. این شرایط روند رو به رشد تیم استقلال را نشان می‌دهد. جریان بازی مقابل نساجی تا آخرین لحظات به شکل بسیار قابل ملاحظه‌ای خوب ادامه پیدا کرد. استقلال موقعیت‌های زیادی روی دروازه نساجی خلق کرد و توانست ۳ گل بزند که باعث خوشحالی هواداران شد. با این که استقلال سال قبل قهرمان لیگ برتر شد فوتبال زیبایی ارائه نمی‌داد، ولی امسال هم نتیجه می‌گیرد و هم خوب بازی می‌کند. امیدوارم این روند تهاجمی و فوتبال زیبا تا پایان فصل ادامه پیدا کند.

عملکرد خط حمله بعد از سه گل قابل نقد بود؟

نساجی بعد از دریافت گل سوم، از هم پاشیده شد. اگر مهاجمان استقلال کمی خودخواه نبودند و نزدیک دروازه حریف به یکدیگر پاس می‌دادند، به طور حتم تعداد گل‌های استقلال بیشتر از ۳ گل بود. اگر بازیکنان استقلال فقط به این ۳ گل رضایت نمی‌دادند، قطعاً نتیجه بهتری مقابل نساجی به دست می‌آمد. یقین دارم ساپینتو برای دیدارهای بعدی بازیکنان را به تفکرات حرفه‌ای‌تر و گرفتن نتیجه پرگل‌تر هدایت خواهد کرد.

تعطیلی لیگ را چطور ارزیابی می‌کنید؟

تیمی که از لحاظ فنی و روحی هر هفته روند رو به رشد دارد مسلماً یک وقفه کوتاه هم می‌تواند به آن آسیب بزند. باید ساپینتو و دستیارانش از این تعطیلی به نحو احسن استفاده کنند و با مدیریت صحیح تیم را در شرایط روحی و روانی ایده‌آل نگه دارند. به طور حتم این تعطیلی به نفع تیم‌هایی است که در این ۵-۶ هفته از گذشت لیگ، نتایج خوبی نگرفته‌اند و می‌توانند در این تعطیلات خودشان را احیا کنند.

دعوت سه بازیکن به اردوی تیم ملی را چگونه می‌بینید؟

اکثر نفراتی که به تیم ملی دعوت شده‌اند تا در اردوی اتریش حضور داشته باشند با نظر کی‌روش نبوده است. در این برهه زمانی که ۶ هفته از لیگ گذشته است کی‌روش کدام بازی از مسابقات لیگ ایران را دیده است که لیست مورد نظرش را اعلام کرده؟ لیست اصلی و قطعی کی‌روش در فیفا دی بعدی خواهد بود. به هر حال نفراتی که در لیست نهایی قرار می‌گیرند بر پایه سلیقه و فلسفه مربی است که در بازی‌ها با چه سیستم و تاکتیکی برابر حریفان قرار بگیرد. هم اکنون کی‌روش سرمربی تیم ملی در جام جهانی است و باید همه برای موفقیت فوتبال ایران به او کمک کنند. چون کمی از دلخوشی مردم به خاطر فوتبال است و باید تمامی اهالی فوتبال ایران برای خوشحالی مردم همدل و متحد شوند. کی‌روش با دو تیم کلمبیا و مصر نتوانست به جام جهانی برود و بعد از این دو ناکامی مجدداً به ایران بازگشته است. پس بهتر است این بار از خودسری و غرورش دست بردارد تا به خودش و تیم ملی آسیبی وارد نشود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/12588

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.