قیمت طلا ریخت/ پیش‌بینی معامله‌گران از بازار سکه+جدول قیمت‌ها

قیمت طلا ریخت/ پیش‌بینی معامله‌گران از بازار سکه+جدول قیمت‌ها
قیمت طلا و سکه دیروز در بازار تهران ریخت.

به گزارش نجواخبر، از ابتدای هفته جاری، بازار طلا و سکه در مسیر نزولی حرکت کرده است، به طوری که هر گرم طلای ۱۸ عیار که ۳ روز پیش تا یک میلیون و ۳۱۶ هزار و ۴۰۰ تومان رسیده بود، دیروز با کاهش ۰.۵۶ درصدی به یک میلیون و ۳۰۹ هزار تومان تغییر قیمت داد.

قیمت هر مثقال طلا هم که سه روز پیش ۵ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان بود، دیروز با کاهش ۰.۶۷ درصدی به ۵ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان رسید.

بازار سکه نیز در روزهای گذشته ریزش قیمت را تجربه کرده است. سکه امامی مانند ۳ روز پیش با کاهش قیمت روبه‌رو شد، بطوری که سکه امامی که ۳ روز پیش ۱۴ میلیون و ۴۳۹ هزار تومان قیمت داشت، دیروز با کاهش ۱.۰۹ درصدی به ۱۴ میلیون و ۲۸۳ هزار تومان رسید.

عده‌ای از معامله‌گران معتقدند در صورتی که مرز یاد شده از دست برود احتمال برگشت به کانال ۱۳ میلیون تومان هم وجود دارد. ارزش ذاتی سکه امروز ۱۲ میلیون و ۳۴۰ هزار تومان بود و حباب سکه در محدوده ۱۵ درصد به دست آمد.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در معاملات امروز (۲۹ شهریور ۱۴۰۰)، به نرخ ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد و قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز به ۱۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید.

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۶۷۳ دلار و ۴ سنت و هر گرم طلا ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون و ۳۴۰هزار تومان معامله می‌شود.

محصول نرخ (تومان)
سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار
سکه تمام طرح قدیم(امامی) ۱۳ میلیون و ۴۰۰ هزار
نیم سکه بهار آزادی ۷ میلیون و ۹۰۰ هزار
ربع سکه بهار آزادی ۴ میلیون و ۹۵۰ هزار
سکه یک گرمی ۳ میلیون
اونس جهانی ۱۶۷۳ دلار و ۴ سنت
طلای ۱۸ عیار یک میلیون و ۳۴۰هزار

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/12645

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب