اخبار مهدی طارمی: ستاره ایرانی آماده انتقال به آرسنال

اخبار مهدی طارمی: ستاره ایرانی آماده انتقال به آرسنال
گفته می‌شود باشگاه آرسنال علاقه مند به جذب مهدی طارمی به عنوان بازیکن ذخیره گابریل ژسوس است. و ممکن است در ژانویه قراردادی با پورتو برای فروش این مهاجم پس از جام جهانی منعقد شود.

به گزارش نجوا خبر، روزنامه پرتغالی آبولا مدعی است طارمی 30 ساله با 7 گل و 6 پاس گل در 11 بازی راهی فهرست نهایی نقل و انتقالات میکل آرتتا شده است. این ملی پوش ایرانی سومین فصل حضورش در پورتو را سپری می‌کند.

و طارمی که در مجموع 56 گل برای تیم پرتغالی به ثبت رسانده است، پیش از این به چلسی لینک شده بود. اما طبق گزارش‌ها، این آرسنال است که در این زمستان برای جذب او پیشتاز مسابقه است.

مدیر ورزشی آرسنال، ادو گاسپار، معمولا فقط بازیکنان زیر 30 سال را هدف قرار می‌دهد. اما ظاهراً او حاضر است این یک بار قانون خودش را بشکند تا طارمی را برای قهرمانی آرتتا به خدمت بگیرد.

سرمربی آرسنال نگران است که ادی نکتیا به تنهایی نتواند به روند قهرمانی باشگاه ادامه دهد در صورتی که ژسوس مصدوم شود و گزینه مناسب دیگری در اختیار نباشد.

این بازیکن برزیلی از زمان انتقال 45 میلیون پوندی خود از منچسترسیتی، 5 گل و 4 پاس گل داده است. و آرتتا بر این باور است که تنها طارمی می‌تواند در صورت بروز بحران مصدومیت در نیمه دوم فصل، مشعل قهرمانی را حمل کند.

نمایندگان این مهاجم قبلاً به پورتو گفته‌اند که او در آغاز سال 2023 تغییر منظره را در نظر دارد. تیم سرخیو کونسیسائو با تجارت در بازار زمستان غریبه نیست، لوئیس دیاز ژانویه گذشته به لیورپول پیوست.

و پورتو آماده است تا طارمی را با قیمت مناسب رها کند. آرسنال با شکست 3-2 لیورپول در روز یکشنبه در صدر جدول قرار دارد. تنها یک تفاضل گل وجود دارد که آن‌ها را از سیتی مدافع عنوان قهرمانی جدا می‌کند. و در سفر بعدی آرسنال در لیگ برتر، آن‌ها آخر هفته آینده با لیدز دیدار خواهند کرد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/12960

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب