بزرگترین مراکز خرید در آسیا کدام‌ها هستند+ عکس

بزرگترین مراکز خرید در آسیا کدام‌ها هستند+ عکس
تعدادی از بزرگترین مراکز خرید در آسیا ذکر شده است که به شما کمک می‌کند دفعه بعد که قصد خرید دارید، تجربه فوق‌العاده‌ای داشته باشید.

به گزارش نجوا خبر، دنیا مملو از مراکز خرید است که هر کدام مجموعه‌ای از لباس‌های فوق‌العاده، کفش‌های عالی، سوغاتی‌های دوست‌داشتنی، سالن‌های سینمایی درجه یک، فضاهای باز بزرگ و البته غذاهای خوشمزه هستند. آسیا خانه برخی از بهترین مراکز خرید در جهان است. ویژگی‌های خارق‌العاده، معماری آراسته، محیط وسیع و انبوه مغازه‌های داخل، همگی با هم ترکیب شده‌اند تا به هر مرکز خرید حس شکوهی بدهد که تجربه خرید کلی را ارزشمند می‌کند.

در زیر تعدادی از بزرگترین مراکز خرید در آسیا ذکر شده است که به شما کمک می‌کند دفعه بعد که قصد خرید دارید، تجربه فوق‌العاده‌ای داشته باشید.

۱. مرکز خرید سنترال ورلد، تایلند

 آشنایی با بزرگترین مراکز خرید در آسیا + عکس

مرکز تجاری بزرگ در بانکوک که قبلا به عنوان مرکز تجارت جهانی شناخته می‌شد، به عنوان یازدهمین مرکز خرید بزرگ در جهان شناخته می‌شود. این مجموعه زرق و برق دار به مجموعه گسترده‌ای از حدود پانصد فروشگاه خرده فروشی تشکیل می‌شود. سنترال ورلد چه برندهای محلی تایلندی و چه برندهای سطح بالا بین‌المللی، تعداد زیادی فروشگاه معتبر را در خود جای داده است. درست در مقابل آن یک منطقه بزرگ است که در آن مردم در شب سال نو برای شمارش معکوس نهایی برای استقبال از سال جدید می‌آیند.

۲. مرکز خرید دبی

 آشنایی با بزرگترین مراکز خرید در آسیا + عکس

مرکز خرید باشکوه دبی مال با بیش از هزار فروشگاه خرده فروشی و حدود دویست فروشگاه مواد غذایی در قلب مرکز شهر دبی قرار دارد. این مرکز خرید که به عنوان بیست و ششمین مرکز خرید بزرگ جهان شناخته می‌شود، تقریبا در یک سال پذیرای هشتاد میلیون نفر است. این مرکز خرید لذت بخش از ویژگی‌های منحصر به فرد فراوانی برخوردار است و به تنهایی یک جهان کامل است که آن را در بین مردم محلی و همچنین گردشگران محبوب می‌کند.

برندهای محبوب در دبی مال: بولگاری، شنل، کلوئه، هری وینستون، سمفونی و تیفانی است.

ویژگی‌های خاص مرکز خرید دبی: فواره دبی آکواریوم دبی و باغ وحش زیر آب پارک وی آریک پیست یخ

۳. مرکز خرید اوتاما، مالزی

 آشنایی با بزرگترین مراکز خرید در آسیا + عکس

از سال ۱۹۹۵، بزرگترین مرکز خرید در مالزی، یعنی مرکز خرید ۱ Utama، جایگاه خود را به عنوان هفتمین مرکز خرید بزرگ در جهان به دست آورده است. این مرکز خرید با شش طبقه که بیش از هفتصد فروشگاه خرده فروشی را در خود جای داده است، شهرت زیادی دارد. این مرکز خرید در پتالینگ جایا واقع شده است.

۴. مجتمع خلیج فارس، ایران

 آشنایی با بزرگترین مراکز خرید در آسیا + عکس

مجموعه باشکوه خلیج فارس بیش از دو هزار فروشگاه خرده فروشی را در خود جای داده است. این مرکز خرید در شیراز واقع شده است. این مرکز خرید با سبک معماری درخشانی که از دوران هخامنشی الگوبرداری شده است، دارای ستون‌های غول‌پیکر در ورودی، فواره‌های زیبا، حوضچه‌های آرام نیلوفر آبی و چندین تزیین دیگر است. آنچه توجه این مکان را به خود جلب می‌کند، هنر آفتاب، مرکز هنری، فرهنگی و سینمایی خارق العاده شهر آفتاب است.

۵. سیام پاراگون، تایلند

 آشنایی با بزرگترین مراکز خرید در آسیا + عکس

سیام پاراگون زرق و برق دار در کنار سنترال ورلد، یکی از بزرگترین مراکز خرید در تایلند است و در بانکوک واقع شده است و در سال ۲۰۰۵ به روی عموم باز شد و از آن زمان تاکنون در شکوه و عظمت خود بی‌رقیب ایستاده است.

ویژگی خاص :مالتی پلکس پانزده صفحه‌ای، آکواریوم دریای زندگی بانکوک اقیانوس جهانی، یک سالن کنسرت اپرایک، مرکز کارائوکهیک، سالن بولینگ، گالری هنر تایلند و تالار رویال پاراگون.

۶. Lotte World Mall، کره جنوبی

 آشنایی با بزرگترین مراکز خرید در آسیا + عکس

مرکز خرید باشکوه Lotte World Mall که در منطقه Songpa در سئول کره جنوبی واقع شده است، برای اولین بار در سال ۲۰۱۴ راه اندازی شد. این مرکز خرید دارای انواع فروشگاه‌های خرده فروشی، فروشگاه‌های مواد غذایی و همچنین مراکز سبک زندگی است، این مرکز خرید بسیار کاربردی و همچنین زیبا و دل‌انگیز است.

ویژگی‌های خاص مرکز خرید :یک هتل لوکس هفت ستاره.آکواریوم با بیش از پنجاه هزار حیوان آبزی. سینما لوته، بزرگترین سینمای آسیا. سالن کنسرت با ظرفیت بیش از دو هزار نفر.

برای هر یک از شما که عاشق خرید کردن، خوردن غذاهای خوشمزه یا رفتن به جایی برای استراحت و تفریح هستید، این مراکز خرید همان جایی هستند که باید باشید! مناطق وسیع، همراه با معماری آراسته، مدرنیته زیبا و صندوقچه گنجینه‌ای از امکانات، مطمئنا شما را شگفت‌زده خواهد کرد!

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/12972

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب