پایان رؤیای همبازی شدن مسی و رونالدو

پایان رؤیای همبازی شدن مسی و رونالدو
درخواست جدایی لیونل مسی از پاری‌سن‌ژرمن و وضعیت مبهم کیلیان امباپه و کریستیانو رونالدو، شرایط را برای رؤیای هم‌بازی شدن دو فوق‌ستاره فوتبال پیچیده کرده است.

به گزارش نجواخبر، هواداران فوتبال هنوز هم در آرزوی دیدن لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در یک تیم هستند، اما به نظر می‌رسد دیگر این اتفاق رخ نخواهد داد چرا که فوق‌ستاره آرژانتینی به همراه کیلیان امباپه درخواست جدایی‌شان را به باشگاه پاری‌سن‌ژرمن داده‌اند.

بهترین‌های تاریخ فوتبال

رونالدوی ۳۷ که این روزها نماد ناآرامی در منچستریونایتد شده و لیونل مسی ۳۵ ساله که در پاری‌سن‌ژرمن با روزهای اوجش کمی فاصله گرفته، برای دو دهه برترین بازیکنان تاریخ فوتبال بوده‌اند. به همین دلیل هم در شبکه‌های اجتماعی بارها هواداران فوتبال به این فکر کرده‌اند که رؤیایی خواهد شد اگر هردو در یک تیم بازی کنند.

آخرین شانس برای هم‌بازی شدن این دو فوق‌ستاره در پاری‌سن‌ژرمن بود که به نظر می‌رسد خیلی زود رؤیای آن رنگ باخته است.

درخواست مسی و امباپه

کیلیان امباپه ستاره جوان پی‌اس‌جی از شرایطش در این تیم خسته شده و می‌خواهد جدا شود. پیرامون او حواشی زیادی وجود دارد، اما جدایی‌اش از این تیم غیرقابل پیش‌بینی نبوده. در همین حال ادعا شده بود که شاید کریستیانو رونالدو ژانویه به پاریس برود و شماره ۷ قهرمان فرانسه را برتن کند، اتفاقی که خیلی بعید است رخ بدهد و باشگاه منچستریونایتد ژانویه ستاره‌اش را رها کند.

هواداران خوش‌خیال

در همین حال، برخی از هواداران در توییتر و دیگر شبکه‌های اجتماعی به هم‌بازی شدن مسی و رونالدو واکنش نشان داده‌اند. یکی نوشت: «رونالدو در ژانویه با مسی در پاری‌سن‌ژرمن پیوند بخورد.» دیگری هم در واکنش به این مسئله نوشت: «امباپه می‌خواهد پاری‌سن‌ژرمن را ترک کند و رونالدو می‌خواهد در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند. با مبادله امباپه و رونالدو اجازه بدهید بهترین‌ها در یک تیم باشند. ما رقابت هالند و امباپه را هم خواهیم داشت.» واکنش جالب دیگری هم با این جمله بود: «این اتفاق باید رخ بدهد. این همان چیزی است که اینترنت به آن نیاز دارد.»

برخی از هواداران در منچستریونایتد بر این باورند که معامله با پاری‌سن‌ژرمن راه‌حلی عالی خواهد بود، اما ممکن است باشگاه انگلیسی نتواند ۱۵۰ میلیون پوند برای امباپه بپردازد، در حالی که ارزش رونالدو در حال حاضر چیزی حدود ۱۰ میلیون پوند است. با این وجود هواداری در توییت دیگری نوشت: «گلیزرهای عزیز، آیا می‌خواهی به پی‌اس‌جی معامله نقدی به علاوه رونالدو در ازای امباپه را پیشنهاد بدهید؟»

با وجود تمام نظرها و سناریوهایی که هواداران نوشته‌اند، به نظر نمی‌آید امباپه که قراردادش را هم تمدید کرده حداقل تا تابستان آینده اجازه جدایی داشته باشد. از طرفی رونالدو هم بعید است تا تابستان اولدترافورد را ترک کند. اما در فوتبال هیچ‌چیز بعید نیست.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/12998

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.