آخرین اخبار در مورد مرگ یک دانش‌آموز اردبیلی در روز تعطیل

آخرین اخبار در مورد مرگ یک دانش‌آموز اردبیلی در روز تعطیل
مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل ادعای رسانه‌های معاند درباره فوت یک دانش‌آموز دختر اردبیلی در روز پنج‌شنبه بر اثر ضرب‌وشتم را تکذیب کرد.

به گزارش نجواخبر، علی محبوبی‌پور مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل شایعات و ادعای رسانه‌های معاند درباره جان باختن یک دانش‌آموز دختر در اردبیل را تکذیب کرد و گفت: این ادعا کاملا تکذیب می‌شود و به هیچ وجه صحت ندارد.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری اردبیل با اشاره به مانور گسترده رسانه‌های ضدانقلاب و انتشار وسیع این خبر کذب، تصریح کرد: مردم مؤمن انقلابی و غیرتمند اردبیل تحت تأثیر شایعات رسانه‌های معاند قرار نمی‌گیرند.

محبوبی‌پور ضمن تکذیب مجدد شایعات و ادعاهای رسانه‌های معاند با بیان اینکه این ادعاها برای تهییج عواطف مردم انقلابی اردبیل است، تصریح کرد: در اردبیل تاکنون هیچ کشته و مجروحی نداشتیم و حتی دستگیری افراد هم در این شهر قابل توجه نبوده است.

وی خاطرنشان کرد: هیچ دانش‌آموزی طی روزهای اخیر دستگیر نشده است و این موضوع نیز کذب است.

جمعه 22 مهرماه برخی رسانه‌های ضدانقلاب در خبرسازی دروغی مدعی ضرب‌وشتم دانش‌آموزان دختر دبیرستان شاهد اردبیل در روز پنجشنبه و فوت یکی از دانش‌آموزان بر اثر خونریزی ناشی از ضرب‌وشتم شدند
این در حالی است که روز پنجشنبه مدارس اردبیل تعطیل بود و اساساً دانش‌آموزی در مدارس حضور نداشته است که مورد ضرب‌وشتم قرار گیرد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/13018

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب