اشتباهات پرسپولیس در گفتگو با مدافع این تیم/ از نمایش‌مان راضی نیستم!

اشتباهات پرسپولیس در گفتگو با مدافع این تیم/ از نمایش‌مان راضی نیستم!
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تا الان 9 بازی انجام دادیم و 3 گل دریافت کردیم. عملکرد خوبی است ولی باز هم اشتباه داریم.

گئورگی گولسیانی مدافع پرسپولیس در گفت‌وگو با نجوا خبر در خصوص پیروزی مقابل مس رفسنجان اظهار داشت : بعضی اوقات برد مهم است و تنها باید 3 امتیاز را بدست آورد. به نظرم نیمه اول بازی خوبی بود ولی نیمه دوم حریف سعی داشت که بازنده مسابقه را به پایان نرساند و به همین دلیل حمله کرد و ما خیلی خوب دفاع کردیم.

وی ادامه داد: باید بیشتر تلاش کنیم زیرا بهترین تیم ایران هستیم. باید در 2 نیمه بهترین فوتبال را به نمایش گذاریم. به همین خاطر من در حالت کلی از نمایشمان راضی نیستم.

مدافع پرسپولیس در خصوص شرایط خط دفاعی تیم پرسپولیس گفت: تا الان 9 بازی انجام دادیم و 3 گل دریافت کردیم. عملکرد خوبی است ولی چطور باید بگویم، باز هم اشتباه داریم و باید اشتباهات را کم و نظم دفاعی را بیشتر کنیم.

گولسیانی در خصوص قهرمان این فصل گفت: من همیشه گفتم که سطح فوتبال ایران بسیار بالا است و نمی‌توان پیش‌بینی کرد. همه تیم‌ها قدرت بالایی دارند و بسیار خوب رقابت می‌کنند. در این لیگ بازی ساده وجود ندارد.

وی درباره اینکه آیا برگزاری دربی بعد یا قبل از جام جهانی برای پرسپولیس تفاوتی داشت یا خیر گفت: برای ما فرقی نمی‌کرد، بعد از تعطیلات سه بازی انجام دادیم و باید دو بازی دیگر مقابل ملوان و مس کرمان انجام بدهیم. تیم ما به شرایط مسابقه می‌آمد و مشکلی برای انجام دادن دربی قبل از جام جهانی نداشتیم. قطعا تا آن زمان شرایط زمین تمرینی پرسپولیس نیز درست می‌شد و می‌توانستیم تمرینات بهتری داشته باشیم، اما این برنامه‌ریزی برای تیم ملی بود. اگر در آن زمان بازی می‌گذاشتند مشکلی نداشتیم.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/13044

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب