۱۳پرنده کمیاب و شکاری در دشتستان کشف شد

۱۳پرنده کمیاب و شکاری در دشتستان کشف شد
فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف ۱۳ قطعه پرنده کمیاب و شکاری به ارزش ۵۰۰ میلیارد ریال و دستگیری ۲ نفر در شهرستان دشتستان خبرداد.

به گزارش نجوا خبر، سردار حیدر سوسنی روز سه‌شنبه ۲۶ مهر اظهار کرد: روز گذشته در پی کسب اخبار واصله مبنی بر اینکه یکی از اصلی ترین قاچاقچیان بین‌المللی پرندگان شکاری در استان قصد دارد تعداد زیادی پرندگان کمیاب را از استان فارس به مقصد استان بوشهر و از طریق دریابه کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس انتقال نماید .

وی افزود :با انجام یک سری اقدامات و عملیات های پلیسی خودروی حامل پرندگان شکاری در ایستگاه شهید صلاحی شهرستان دشتستان شناسایی و توقیف شد .

سردار سوسنی در ادامه گفت:در بازرسی از خودروی توقیفی تعداد ۸ قطعه پرنده از نوع هوبره، ۳ قطعه پرونده از نوع شاهین، یک قطعه پرونده شکاری از نوع بالابان(چرخ) و یک قطعه پرنده شکاری از نوع بحری کشف شد که کارشناسان ارزش تقریبی پرندگان را ۵۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان با بیان اینکه قاچاقچیان قصد فروش این پرندگان و خروج آنها از کشور به مقصد کشورهای حاشیه خلیج فارس را داشتند، تصریح کرد: در این عملیات دو نفر متهم دستگیر که تحویل مراجع قضائی شدند.

 

منبع: ایسنا

لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/13087

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.