سیل در امامزاده داوود تهران با ۴ فوتی و چند مفقود/ جستجو برای یافتن مفقودان + تصاویر

سیل در امامزاده داوود تهران با ۴ فوتی و چند مفقود/ جستجو برای یافتن مفقودان + تصاویر
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران با اشاره به این که تا این لحظه، سیلاب منطقه امامزاده داوود ۸ مصدوم و دو کشته داشت، گفت: جستجو برای مفقودان احتمالی ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار نجواخبر، سخنگوی سازمان اورژانس کشور به ایسنا گفت: حوالی ساعت ۱:۳۶ بامداد فردی از وقوع سیلاب در محدوده امام‌زاده داوود (ع) خبر داد.

در چند نقطه رانش زمین رخ داده و جاری شدن سیلاب سبب وارد شدن گل و لای به محوطه داخلی امام‌زاده شده است تعدادی خودرو در گل و لای گیر کرده بود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران نیز با اشاره به این که تا این لحظه، سیلاب منطقه امامزاده داوود ۸ مصدوم و دو کشته داشت، گفت: جست‌وجو برای مفقودان احتمالی ادامه دارد.

از قرار وزیر کشور و استاندار از صبح امروز در محل حادثه حضور دارند. بسیاری از منازل مسکونی و واحدهای تجاری در منطقه آسیب دیده یا تخریب شده‌اند.

رئیس‌جمهور نیز از استاندار تهران خواست تا کلیه امکانات امدادی اعم از هلال احمر، شهرداری و ستاد مدیریت بحران را برای تسریع در عملیات امداد و نجات و نیز تمهید پیش‌بینی‌های لازم برای پیشگیری از حوادث مشابه سیل در امامزاده داوود (ع)، بسیج کند.

سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه، در حالی که به منظور برگزاری سی‌امین سفر استانی دولت مردمی به همدان سفر کرده است، به رئیس دفتر خود مأموریت داد که در تماس با استاندار تهران پیگیر آخرین وضعیت امدادرسانی به سیلزدگان امامزاده داوود (ع)‌ تهران شود.

بر این اساس، دکتر غلامحسین اسماعیلی در تماس با استاندار تهران که در محل امامزاده داوود (ع) حضور دارد، دستورات رئیسی مبنی بر بسیج کلیه امکانات امدادی اعم از هلال احمر، شهرداری و ستاد مدیریت بحران برای تسریع در عملیات امداد و نجات و نیز تمهید پیش‌بینی‌های لازم برای پیشگیری از حوادث مشابه را به وی ابلاغ کرد.‌

تصاویر منتشر شده نشان از خرابی های بسیار دارد.

ده صبح امروز، «مهدی ولیپور» رئیس سازمان امداد و نجات در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره تعداد مصدومان و فوتی‌های سیل و رانش زمین در منطقه امامزاده داوود استان تهران گفت: در پی این حادثه تاکنون ۴ نفر فوتی و ۹ نفر مصدوم شده‌اند.

او تصریح کرد: تاکنون ۱۰ تیم آنست در حال تلاش برای یافتن مفقودین احتمالی هستند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/1311

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.