ادعای آقای وزیر: مردم تا جایی که می‌توانند از وی پی ان استفاده نکنند

ادعای آقای وزیر: مردم تا جایی که می‌توانند از وی پی ان استفاده نکنند
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با استناد به اظهارات کارشناسان مبنی بر اینکه استفاده از وی پی ان آسیب پذیری دستگاه های کاربران را به دنبال خواهد داشت و راه رخنه هکرها به گوشی مردم را تسهیل می‌کند، گفت: توصیه کارشناسانه این است که مردم تا جایی که می‌توانند از وی پی ان استفاده نکنند.

به گزارش نجواخبر، عیسی زارع‌پور در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حمایت از کسب و کار فضای مجازی اولویت دولت است، اظهار کرد: خبر خوب امروز مربوط به توسعه اقتصاد دیجیتال و حمایت از کسب و کارهای فضای مجازی است که یکی از اولویت های دولت سیزدهم است. کارگروه مربوطه دیروز مصوبه بسیار خوبی را برای کسب و کارهای مجازی صادر کرد.


وی افزود: معافیت های مالیاتی برای کسب و کارهای فضای مجازی و تسهیلات بانکی و غیره در قالب ۱۵ ماده به تصویب رسید و پس از نهایی شدن برای اطلاع رسانی آن برنامه خبری خواهیم داشت.

زارع پور یادآور شد: به موجب این مصوبه جان تازه‌ای در کسب و کارهای مجازی دمیده خواهد شد و بسیاری از نگرانی های موجود در این زمینه از بین خواهد رفت.

وزیر ارتباطات در پاسخ به پرسشی درباره فروش وی پی ان در بازار و برنامه دولت برای محدود کردن فروش آنها گفت: همانطور ه بارها کارشناسان اعلام کردند استفاده از وی پی ان آسیب پذیری دستگاه های کاربران را به دنبال خواهد داشت، زیرا راه رخنه هکرها به گوشی مردم را تسهیل می‌کند. توصیه کارشناسانه این است که مردم تا جایی که می‌توانند از وی پی ان استفاده نکنند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/13125

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.