وزش باد شدید و بارش باران در استان تهران

وزش باد شدید و بارش باران در استان تهران
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان، در مناطق جنوب و غرب استان وزش باد شدید و در مناطق مستعد با خیزش موقتی گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش نجوا خبر، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده، آسمانی کمی ابری گاهی قسمتی ابری و در ارتفاعات افزایش ابرناکی، مناطق شهری پرتردد گاهی همراه با غبار محلی، در ساعات بعدازظهر جمعه ( ۲۹ مهرماه) تا یک‌شنبه هفته آینده ( ۱ آبان‌ماه) پیش‌بینی می‌شود.

برای امروز تا صبح فردا در نیمه شمالی استان کاهش محسوس دما، از فردا تا پایان روز جمعه روند تدریجی افزایش دما و از اوایل هفته آینده دوباره کاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران،ایستگاه ورامین با بیشینه دمای ۳۰ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۲۸ مهرماه) کمی ابری، غبار محلی و در بعدازظهر وزش باد با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد و طی جمعه (۲۹ مهرماه) کمی ابری تا نیمه ابری و غبار محلی و در بعدازظهر وزش باد شدید و گردوخاک با حداقل دمای ۱۶ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. آسمان تهران شنبه (۳۰ مهرماه) کمی‌ ابری تا نیمه ابری در بعداز ظهر وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در ارتفاعات بارش پراکنده با بیشترین و کمترین دمای ۲۶ و ۱۵ درجه سانتیگراد خواهد بود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/13139

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب