ماجرای مدیرعامل پرسپولیس و طلبکار ۲۷ میلیاردی

ماجرای مدیرعامل پرسپولیس و طلبکار ۲۷ میلیاردی
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هرگونه مذاکره مستقیم با طلبکار میلیاردی سرخپوشان را رد کرد.

به گزارش نجواخبر، بدهی ۲۷ میلیاردی باشگاه پرسپولیس به یک شخص حقیقی بابت خرید البسه‌های این تیم در سال ۱۳۹۳ یکی از دلایل اصلی بسته شدن حساب این باشگاه در یک ماه گذشته بوده است تا رضا درویش برای پرداخت طلب قرارداد بازیکنان و مربیان این تیم دچار مشکل شود.

طلبکار پرسپولیس که به دلیل تأخیر ۱۰ ساله در دریافت دو میلیارد تومان مطالبات خود حالا ۲۷ میلیارد تومان از پرسپولیس می‌خواهد چندین بار خواستار برگزاری جلسه مستقیم با مدیرعامل باشگاه بود اما درویش به دلیل اینکه این پرونده را برای پیگیری بیشتر به بخش حقوقی ارجاع داده بود از آن سر باز زد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انتظار داشت این شخص با دریافت کمترین مبلغ بابت دیرکرد به سرخپوشان تخفیف دهد اما این اتفاق نیفتاد تا او نیز برای پرداخت مطالبات بازیکنان خارجی مجبور به تأمین این رقم از حسابی خارج از باشگاه پرسپولیس شود.

حالا مدیرعامل پرسپولیس قصد دارد باقیمانده مطالبات سایر اعضای تیم را تا پایان آبان ماه به حساب بازیکنان واریز کند تا میزان دریافتی آنها به حدود ۴۰ درصد برسد و مانع از هرگونه حاشیه سازی برای این تیم در تعطیلات لیگ برتر به خاطر برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/13239

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.