پیام هشدار رئیسی به «آمریکایی‌ها»

پیام هشدار رئیسی به «آمریکایی‌ها»
رئیس جمهور با بیان اینکه توطئه های علیه جمهوری اسلامی و آشوب‌ها به دلیل قدرت جمهوری اسلامی است و چون از تهدیدها به جایی نرسیدند این کارها را می‌کنند، اظهار داشت: این چندمین بار است که آمریکایی ها در تصمیم‌گیری ها دچار خطا شدند. خطاهایشان خسارات زیادی برای آنها دارد.

به گزارش نجواخبر، سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز در نشست اتحادیه خبرگزاری‌های آسیا و اقیانوسیه، با بیان اینکه هیچ معادله‌ای در منطقه صورت نمی‌گیرد مگر اینکه جمهوری اسلامی ایفای نقش کند، گفت: غربی‌ها رسما اعلام کردند که فشارهای حداکثری به جمهوری اسلامی مفتضحانه شکست خورده است و مقاومت مردم ایران آنها را به شکست رسانده است و اعلام کردند که فشارها کارساز نبوده است.

وی افزود: آنچه آنها (دشمنان) را وادار به عقب نشینی و شکست کرده مقاومت جمهوری اسلامی بوده است. نقش جمهوری اسلامی در این قضیه و جهان امروز، نقش غیرقابل نکار است و این هم به برکت هدایت‌های امام بزرگوار، رهبری معظم انقلاب و خون مطهر شهدا از جمله شهید حاج قاسم سلیمانی قهرمان مبارزه با تررویسم است.

رئیسی با بیان اینکه توطئه های علیه جمهوری اسلامی و آشوب‌ها به دلیل قدرت جمهوری اسلامی است و چون از تهدیدها به جایی نرسیدند این کارها را می‌کنند، اظهار داشت: این چندمین بار است که آمریکایی‌ها در تصمیم‌گیری‌ها دچار خطا شدند. خطاهایشان خسارات زیادی برای آنها دارد. برداشت های نادرستی می‌کنند و برخی آنها را به غلط می‌اندازند که اعلام موضع‌های پرهزینه داشته باشند.

رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی قدرتمندتر از هر زمانی است و حضورش در منطقه قدرتمندتر خواهد بود و این حضور پر قدرت را در دستور کار جمهوری اسلامی است و برای حمایت از مظلومان و افراد تحت ستم و آزادیخواهان به کار می‌گیریم. این حمایت از مظلومان فلسطین و اقصی نقاط عالم که تحت ستم هستند، همواره بوده و هست و خواهد بود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/13249

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب