نعمتی در گفتگو با نجواخبر:

پرسپولیس «زمین تمرین» ندارد/ کاش تماشاگران بیایند!

پرسپولیس «زمین تمرین» ندارد/ کاش تماشاگران بیایند!
مدافع پرسپولیس گفت: قطعا پرسپولیس قواره یک قهرمان را دارد.

علی نعمتی مدافع پرسپولیس در گفت‌وگو با نجوا خبر پس از برد پرسپولیس مقابل ملوان اظهار داشت: خدا را شکر که 3 امتیاز را گرفتیم. به تیم ملوان هم تبریک می‌گویم. آنها عملکرد خوبی را در زمین داشتندو مقابل ما به دنبال کسب امتیاز بودند.

وی افزود: ملوانی‌ها بازی پایاپایی را انجام دادند. ملوان هم تیم خوب و جوانی است که مهره های خوبی دارد. در نیمه دوم و در همه صحنه‌ها با همه وجود کار کردیم و دوئل‌ها را بردیم. گل قشنگ و زیبایی هم زدیم و از نتیجه راضی هستم. درباره اتفاقات آخر بازی جا دارد که از داور بازی تشکر کنیم. نه اینکه بازی را بردیم این را بگویم اما واقعا داور و کمک داور در این بازی خیلی خوب بود. یکی از زیبایی های این بازی عملکرد داوران بازی بود.

این بازیکن درباره شرایط پرپسولیس هم ادامه داد: خدا را شکر خوب تمرین می‌کنیم اما متأسفانه زمین تمرین نداریم. در تهران همه تیم های شهرستانی و تهرانی زمین پیدا نمی‌کنند. در تلاش هستیم تا بهترین نتایج را بگیریم.

نعمتی در خصوص غیبت تماشاگران خاطر نشان کرد: دوست داشتیم مقابل تماشاگران این بازی خوب را انجام می‌دادیم تا همه لذت می‌بردند. امیدوارم در بازی های آینده تماشاگران بیایند چون فوتبال بدون تماشاگران لطفی ندارد. بازی در استادیوم خالی خوب نیست.

وی در مورد اینکه این تیم با شرایط فعلی می‌تواند مدعی اصلی قهرمانی باشد، تصریح کرد: بله، قطعا پرسپولیس قواره یک قهرمان را دارد. پرسپولیس شرایطش متفاوت است چرا که از این تیم انتظارات بالاست.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/13273

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب