مربی استقلال در گفتگو با نجواخبر:

چرا ساپینتو کارت گرفت؟

چرا ساپینتو کارت گرفت؟
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: فکر می‌کنم داوران روی ساپینتو حساس شده‌اند و با کوچکترین اتفاقی به او کارت نشان می‌دهند.

خسرو حیدری مربی استقلال در گفت‌وگو با نجوا خبر در خصوص پیروزی این تیم مقابل هوادار اظهار داشت: بازی پایاپایی را با هوادار داشتیم و باوجود حملات حریف هم توانستیم 3 امتیاز بازی را از آن خود کنیم و بازی را ببریم.

وی درخصوص اظهارات بیانی مبنی بر اینکه مربی استقلال در کنار خط سر و صدای زیادی ایجاد کرده بود، ادامه داد: وقتی الهامی آن طرف ایستاده ما هم باید سر و صدا کنیم! مشکلی با هم نداشتیم. کارت زردی که ساپینتو گرفت هم فکر می‌کنم اشتباه بود

مربی استقلال در خصوص رفتار داور در زمین گفت: در خصوص برخورد داور در زمین ما تصمیم گیرنده نیستیم و فکر می‌کنم قضاوت خوبی در این بازی داشت. تنش همیشه روی نیمکت و درون زمین وجود دارد و فقط داور باید آن را مدیریت کند که در این میان ممکن است تصمیم بگیرد که کارت هم بدهد که از اختیارات داور است.

حیدری گفت: فکر می‌کنم داوران روی سایپنتو حساس شده‌اند و با کوچکترین اتفاقی او را جریمه می‌کنند. نمی‌دانم چرا وقتی ساپینتو درحال صحبت با نیمکت خودش است داور به او کارت زرد نشان می‌دهد.

مربی تیم فوتبال استقلال درخصوص برنامه این تیم در تعطیلات پیش‌رو، عنوان کرد: ما یک بازی بسیار مهم در سوپرجام داریم. این بازی اهمیت زیادی برای ما دارد و باید در آن پیروز شویم.

حیدری در خصوص روند استقلال در لیگ عنوان کرد: ما 3 امتیازهایی را که در آزادی از دست دادیم را باید حفظ می‌کردیم ولی خود روند خوبی را داریم و باید این روند خوب را نگهداریم. چهارشنبه هم بازی بسیار مهمی در سوپرجام داریم و تمام تلاش خودمان را می‌کنیم که با جام به تهران برگردیم. قطعا کادر فنی هم برنامه های بسیار خوبی را برای تعطیلات لیگ خواهد داشت تا بتوانیم در ادامه آمادگی خوبی را داشته باشیم.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/13307

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.