روشن شدن تکلیف دروازه‌بان شماره یک تیم ملی در جام جهانی/ خیال کی‌روش راحت می‌شود

روشن شدن تکلیف دروازه‌بان شماره یک تیم ملی در جام جهانی/ خیال کی‌روش راحت می‌شود
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس که از یک مصدومیت کهنه رنج می‌برد برای حضور در جام جهانی برنامه ویژه‌ای در نظر گرفته است.

به گزارش نجواخبر، تیم ملی فوتبال ایران در فاصله کمتر از یک ماه تا شروع رقابت‌های جام جهانی و برگزاری اولین دیدار خود با انگلیس که روز ۳۰ آبان برگزار می‌شود، دور نهایی تمریناتش را زیر نظر کارلوس کی‌روش برگزار خواهد کرد.

هر چند هنوز لیست نهایی سرمربی تیم ملی برای حضور در جام جهانی اعلام نشده است اما می‌توان پیش بینی کرد که چه نفراتی در فهرست مسافران قطر قرار خواهند گرفت.

در بین مسافران البته برخی بازیکنان به عنوان مهره‌های تأثیرگذار در ذهن کی‌روش هستند. یکی از آنها علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس است که از تجربه بالایی برخوردار شده و در اوج پختگی قرار دارد.

بیرانوند اما از یک مصدومیت کهنه در ناحیه کمر رنج می‌برد که تردیدها برای رسیدن او به جام جهانی را افزایش داده است. به همین خاطر این بازیکن در طول هفته‌های گذشته برنامه‌های ویژه‌ای را برای آماده کردنش در نظر گرفته. او همه روزهای هفته بجز روزهایی که پرسپولیس بازی داشت صبح‌ها به پک می‌رفت تا زیر نظر پزشک تیم ملی برنامه‌های ریکاوری و درمانی‌اش را پشت سر بگذارد.

به همین خاطر او مشکلی برای حضور در دروازه تیم ملی در جام جهانی ندارد و به احتمال زیاد گلر شماره یک تیم ملی در قطر خواهد بود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/13310

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.