بند نگران کننده در قرارداد ستاره خارجی استقلال/ «داسیلوا» آبی‌پوش می‌ماند؟!

بند نگران کننده در قرارداد ستاره خارجی استقلال/ «داسیلوا» آبی‌پوش می‌ماند؟!
یکی از مأموریت‌هایی که مدیران استقلال در روزها و هفته‌های آتی پیگیر به سرانجام رساندنش خواهند بود، تعیین تکلیف قرارداد داسیلوا با استقلال است.

به گزارش نجواخبر، داسیلوا فصل پیش به مدت سه ماه با استقلال قرارداد بست اما به دلیل عملکرد مطلوبی که داشت و مورد توجه هواداران این باشگاه هم قرار گرفت خیلی زود قراردادش تمدید شد.

زمانی که داسیلوا با استقلال قرارداد منعقد کرد گفته شد که او به مدت دو سال به استقلال تعهد داده اما مدیران کنونی باشگاه استقلال با بررسی قرارداد داسیلوا به این نتیجه رسیده‌اند که در قرارداد او بند تمدید قرارداد با توافق مالی برای فصل جدید گنجانده شده است. به این ترتیب مدیران استقلال باید پایان فصل جاری با داسیلوا دور یک میز بنشینند و با او به توافق مالی برسند و این طور نیست که اگر توافق مالی انجام نشود، داسیلوا در استقلال به بازی ادامه دهد. با توجه به اینکه برخی تیم‌های حوزه خلیج فارس روی این بازیکن زوم کرده‌اند هیچ بعید نیست که بعد از پایان فصل به سراغش بیایند و با پرداخت حق انتقال، او را از باشگاه استقلال بگیرند اما مدیران آبی که دوست دارند این مدافع کلاسیک فصل بعد هم آبی‌پوش باشد در تلاشند راهی بیابند تا پیش از موعد با این بازیکن به توافق مالی دست یابند تا او همچنان بازیکن استقلال باشد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/13352

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.