هشدار زرد هواشناسی برای استان تهران

هشدار زرد هواشناسی برای استان تهران
مدیر کل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد هواشناسی در استان خبر داد.

به گزارش نجواخبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، حامد یزدی مهر گفت: با توجه به پیش بینی‌های سازمان هواشناسی استان تهران مبنی بر وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک از بعدازظهر روز دوشنبه نهم آبان ماه تا روز سه شنبه دهم آبان احتمال رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی همراه با خیزش گرد و خاک در مناطق جنوبی و غربی استان تهران وجود دارد.

مدیر کل مدیریت بحران استان تهران افزود: سازمان هواشناسی در این مدت همچنین برای ارتفاعات احتمال بارش برف وکولاک و برای مناطق مستعد احتمال بارش تگرگ پیش بینی کرده است.

حامد یزدی مهر همچنین گفت:از بعدازظهر روز دوشنبه نهم آبان ماه تا روز سه شنبه دهم آبان، احتمال لغزندگی جاده ها، ریزش کوه، آبگرفتگی معابر و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها وجود دارد و به شهروندان توصیه می‌شود از تردد در حاشیه و بستر مسیل‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران همچنین برخودداری از کوهنوردی و پرواز با هواپیما‌های سبک در این مدت تاکید کرد و از شهروندان خواست از سازه‌های موقت فاصله بگیرند و کنار درختان و سازه‌های نیمه تمام پارک نکنند، زیرا خطر سقوط اجسام، کاهش دید و کیفیت هوا وجود دارد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/13358

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.