یک فعال صنفی در گفتگو با نجواخبر:

تکلیفِ «طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت» را مشخص کنید

تکلیفِ «طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت» را مشخص کنید
رامین اناری خواستار تعیین تکلیف طرح ساماندهی در همین هفته شد.

رامین اناری (نماینده کارگران قراردادی و شرکتی سراسر کشور) در گفت‌وگو با نجواخبر از تعلل نمایندگان مجلس در تصویب طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت انتقاد کرد.

او گفت: انتظار می‌رود تا پایان همین هفته، زمان آمدن طرح ساماندهی به صحن مجلس مشخص شود؛ نمایندگان بگویند این طرح دقیقاً چه زمانی قرار است به صحن بیاید و مصوب شود.

به گفته‌ی اناری، کارگران مشمول طرح بیش از دو سال است که در انتظار تصویب طرح و بریدن دست‌های واسطه هستند؛ حالا که طرح در کمیسیون اجتماعی مصوب شده و در صف صحن مجلس قرار گرفته، مشخص نیست چرا بازهم تأخیر می‌کنند و کار را به سرانجام نمی‌رسانند؟

این فعال کارگری تاکید می‌کند: در این مقطع زمانی، هیچ طرح، لایحه یا برنامه‌ای در کشور مهم‌تر از تصویب طرح ساماندهی نیست؛ سرنوشت هزاران خانواده‌ در سراسر کشور به تصویب این طرح گره خورده است؛ این طرح بالاترین اولویت را دارد و باید همین هفته تعیین تکلیف شود.

او در پایان افزود: از نمایندگان می‌خواهیم نیروهای قراردادی و شرکتی نهادهای مختلف را بیش از این ناامید و بدبین نسازند؛ تا چه زمانی نیروها می‌توانند صبر کنند وقتی مشخص نمی‌کنند پایان کار کجاست و چه زمانی طرح مصوب می‌شود.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/13383

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب