نیمار یا مسی قربانی می‌شوند!/ امباپه تصمیم جنجالی می‌گیرد

نیمار یا مسی قربانی می‌شوند!/ امباپه تصمیم جنجالی می‌گیرد
امباپه می‌خواهد زوج حمله تشکیل بدهد و به این ترتیب یا مسی یا نیمار باید راه را برای تغییرات اعمال شده توسط امباپه باز کنند.

به گزارش نجواخبر، کیلیان امباپه هرچه می‌خواهد در پاری‌سن‌ژرمن انجام می‌دهد. قبل از تمدید قرارداد به او قول داده شده بود که در صورت تمدید با پی‌اس‌جی از حداکثر امتیازات بهره خواهد برد، و به نظر می‌رسد که او اکنون می‌خواهد از همه امتیازاتش استفاده کند.

به نظر می‌رسد که ملی‌پوش فرانسوی از سیستم به کار گرفته شده توسط کریستف گالتیه راضی نیست و می‌خواهد تغییراتی ایجاد کند تا وضعیت خودش راحت‌تر بشود. طبق گزارش نشریه «لاپاریزین»، ستاره فرانسوی آنطور که باید در زمین احساس آزادی نمی‌کند، زیرا با ترکیبی متفاوت از ترکیب تیم ملی فرانسه، محدود شده است.

به همین دلیل، از آنجایی که از حداکثر امتیازات برخوردار است، می‌خواهد ترکیب یازده نفره تیم تغییر کند و این موضوع می‌تواند روی دو هم تیمی‌اش در خط حمله تأثیر بگذارد. لئو مسی یا نیمار به طور بالقوه باید از ترکیب اصلی یازده نفره خارج شوند تا امکان اضافه شدن مهاجم دوم را فراهم کنند. امباپه می‌خواهد یک مهاجم مرکزی در کنار خود داشته باشد و به این ترتیب دو وینگر را حذف کند.

و برای این کار بازیکن مناسبی در نظر گرفته شده: هوگو اکیتیکه. این بازیکن ۲۰ ساله در حال ظهور در تیم است و امباپه از اضافه شدن او به زمین استقبال می‌کند. با توجه به این موضوع، کریستوف گالتیه چاره‌ای جز این ندارد که یکی از ستاره‌هایش را کنار بگذارد.

لئو مسی با ۱۱ گلی که به ثمر رسانده فصل را بسیار خوب آغاز کرده و بعید به نظر می‌رسد که او را روی نیمکت بنشانند. بار دیگر، محتمل‌ترین نتیجه این است که نیمار قربانی بزرگ تصمیم امباپه باشد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/13422

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.