انفجار مرگبار در پمپ بنزین بمپور +جزئیات

انفجار مرگبار در پمپ بنزین بمپور +جزئیات
فرماندار بمپور گفت: در این حادثه راننده پراید نجات پیدا کرد، اما چهار نفر از سرنشین‌های این خودرو که زن و بچه وی بودند در آتش سوختند.

به گزارش نجوا خبر، فرماندار بمپور گفت: آتش‌سوزی شب گذشته در جایگاه سوخت بمپور مهار شد ولی چهار نفر از سرنشینان خودروی پراید طعمه حریق شدند.

سلمان برهانی بیان کرد: حوالی ساعت ۲:۳۰ دقیقه شب گذشته یک دستگاه پژو پارس و یک دستگاه پراید که از اهالی روستاهای مجاور شهرستان بمپور بودند، جهت سوخت‌گیری وارد جایگاه پمپ بنزین این منطقه می‌شوند.

وی افزود: ماشین پژو پارس درحین بنزین زدن در باک به گفته کارگران حاضر در جایگاه بر اثر جرقه دچار آتش سوزی شد که این آتش به خودوری پراید سرایت می‌کند.

وی افزود: در این حادثه راننده پراید نجات پیدا کرد، اما چهار نفر از سرنشین‌های این خودرو که زن و بچه وی بودند، در آتش سوختند.فرماندار بمپور گفت: به محض اطلاع از حادثه در محل جایگاه حاضر شده و ماشین آلات آتش‌نشانی شهرستان از جمله شهر بمپور و محمدان به محل حادثه اعزام و آتش مهار شد.

وی ادامه داد: با دور کردن خودروهای دچار حریق از محل جایگاه عرضه سوخت از خسارات سنگین و کشیدن دامنه آتش به مخازن جلوگیری شد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/13479

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.