انتصاب مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران

انتصاب مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران
سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور حکمی «عباسعلی رضایی» را به‌عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران منصوب کرد.

به گزارش نجوا خبر، عبدالرضا عباسپور در آیین تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امر ایثارگران شهرستان‌های استان تهران بیان کرد: نخستین وظیفه مهم در نهاد بنیاد شهید و امور ایثارگران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و هر چه بتوانیم شهدا را بیشتر به جامعه معرفی کنیم می‌توانیم نقش اثرگذارتری در آگاه‌سازی جامه داشته باشیم.


معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: امسال نخستین سال اجرای برنامه‌های عملیاتی در بنیاد شهید است و به‌صورت الکترونیکی فعالیت‌ها قابل رصد است و بنیاد شهید و امور ایثارگران از جهت ارائه خدمات و رسیدگی به نیازها موفق عمل کرده است.

در بخش دیگر این مراسم عباسعلی رضایی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران با بیان اینکه اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت و خدمت‌رسانی به ایثارگران نیازمند روحیه‌ جهادی و رفتار عالمانه و هوشمندانه است، خاطرنشان کرد: انتقال مفهوم ایثار، گذشت و شهادت به نسلی که شاید دوران دفاع مقدس را درک نکرده جز با بهره بردن از ابزار هنر و نشر جذابیت‌های حماسی آن دوران میسّر نباشد و این امر نیازمند کار فرهنگی بی‌وقفه و ارائه برنامه‌های ترویجی مرتبط است.

رضایی افزود: خدمت در نهاد مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران باید با تکریم و عزت ایثارگران همراه باشد و این عزت برآمده از خون پاک شهیدان و نفس‌های جانبازان سرافرازی است که در راه دفاع از ارزش‌ها و صلابت کشور آسیب دیده‌اند. خدمت به ایثارگران یک فرصت و نعمت الهی است. خدمتی که با علاقه و اخلاص همراه باشد، دعای خیر و حضور انفاس قدسی شهیدان را در پی دارد.


وی کسب رضایت ایثارگران را در راستای دریافت خدمت با عزت به عنوان یک اصل مهم دانست و یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران و امتداد این عزت و افتخار، حاصل خون شهدا و مجاهدت ایثارگرانی است که برای این نظام سنگ تمام گذاشتند و اگر کاستی‌هایی نیز در مسیر خدمت وجود دارد باید در گفتمانی صمیمی و از باب تکریم با خاندان معظم شهدا و جانبازان عزیز مطرح شود.


سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور حکمی «عباسعلی رضایی» را به‌عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران منصوب کرد.

در این مراسم از زحمات و تلاش‌های عبدالله مرتضوی در دوران خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران قدردانی شد و حکم انتصاب عباسعلی رضایی به‌عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران به وی اعطا شد.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/13536

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب