توضیح دبیر فدراسیون کشتی به نجواخبر:

برای اعتراض کردن به زمان احتیاج داریم/ سوریان نیاز به مرخصی ندارد/ ویزای آمریکا را پیگیری می‌کنیم

برای اعتراض کردن به زمان احتیاج داریم/ سوریان نیاز به مرخصی ندارد/ ویزای آمریکا را پیگیری می‌کنیم
دبیر فدراسیون کشتی در خصوص آخرین وضعیت فدراسیون کشتی توضیحاتی ارائه داد.

ابراهیم مهربان در گفت‌وگو با نجوا خبر، پیرامون قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در جام جهانی اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که قهرمان جهان شدیم این قهرمانی را می‌توانیم از چند جهت بررسی کنیم یکی اینکه جوانان ما برابر تیمهایی پیروز شدند که در مسابقات قهرمانی جهان بلگراد به روی سکو رفته بودند. ما در این رقابت‌ها بر خلاف ترکیه و آذربایجان نفرات اصلی را در اختیار نداشتیم و تیم دوم و سوم خودمان را راهی مسابقات کرده بودیم ولی دیدید که چگونه توانستند از سد حریفان خود بگذرند و قهرمانی را به دست آورند.

وی افزود: در دومین گام باید به موضوع خود کشور آذربایجان اشاره کرد که صاحب عنوان در کشتی فرنگی بوده و در این رقابت‌ها هم از تمام توان و نفرات خود استفاده کرد تا بتواند قهرمان شود، اما جوانان تیم ملی کشتی فرنگی برابر این تیم هم ایستادند و نشان دادند کشتی فرنگی ایران روند رو به جلویی دارد و در آینده حرف های زیادی را برای گفتن خواهد داشت و رنگرز هم نشان داد در ادامه راه باید کارهای دشوار تری را انجام دهد.

دبیر فدراسیون کشتی با اشاره به جایزه 70 هزار فرانک سوییس هم گفت: این جایزه اتحادیه جهانی کشتی برای تیم قهرمان در رقابت های جام جهانی است و طبق اعلام علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی این جایزه بین اعضای کادر فنی و کشتی گیران تقسیم خواهد شد. حرف دبیر برای همه فصل الخطاب است و پس از بازگشت تیم ملی این موضوع عملی خواهد شد.

مهربان در پاسخ به این سؤال که با توجه به تخلفات آذربایجان حین برگزاری مسابقه و استفاده از بلندگو حین برگزاری مسابقات برخلاف قوانین اتحادیه جهانی، آیا فدراسیون کشتی به این رفتارها اعتراض خواهد کرد، گفت: این مسابقات زیر نظر اتحادیه جهانی کشتی برگزار شد و باید قوانین رعایت شود. ما منتظر گزارش سرپرست تیم هستیم و باید ببینیم شرایط چطور بوده است.

وی در پاسخ در خصوص اینکه آیا حمید سوریان همچنان در مرخصی است، عنوان کرد: ما همچنان در خدمت آقای سوریان هستیم. او بزرگ بنده و نایب رئیس فدراسیون است و نیاز به مرخصی ندارد.

دبیر فدراسیون کشتی درباره صدور ویزای تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در مسابقات جام جهانی آمریکا، اظهار داشت: ما بر اساس پروتکل‌های اتحادیه جهانی پیگیر صدور ویزا هستیم و بر اساس روالی که هست پیش می‌رویم.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/13555

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب