راز جسد خونین در صندوق عقب خودرو چه بود؟

راز جسد خونین در صندوق عقب خودرو چه بود؟
با پیدا شدن جسد مقتول، مأموران تحقیقات گسترده ای را برای شناسایی قاتل یا قاتلان در دستور کار قرار دادند که پس از ۴۸ ساعت کار شبانه روزی و با شگردهای خاص پلیسی، متهم اصلی به همراه دو نفر از هم دستانش را شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاه هایشان دستگیر کردند.

به گزارش نجواخبر،فرمانده انتظامی ملایر از کشف قتل و دستگیری قاتل کمتر از ۷۲ ساعت با تلاش مأموران پلیس آگاهی شهرستان ملایر خبر داد.

سرهنگ احمد ساکی در تشریح این خبر گفت: به دنبال مفقودی مردی حدوداً ۴۰ ساله با یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ در شهرستان ملایر، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.


وی افزود: مأموران با تلاش شبانه روزی و انجام تحقیقات پلیسی، خودروی مذکور را در اطراف یکی از روستاهای شهرستان ملایر مشاهده کردند که در بازرسی از آن، جسد فرد گمشده را در حالیکه آثار ضربات چاقو و جسم سخت بر بدنش مشخص بود، در صندوق عقب خودور کشف کردند.


این مقام مسئول خاطرنشان کرد: با پیدا شدن جسد مقتول، مأموران تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی قاتل یا قاتلان در دستور کار قرار دادند که پس از ۴۸ ساعت کار شبانه روزی و با شگردهای خاص پلیسی، متهم اصلی به همراه دو نفر از هم دستانش را شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاه هایشان دستگیر کردند.

ساکی بیان کرد: متهم اصلی که در مواجهه با مدارک و مستندات چاره‌ای جز بیان واقعیت نداشت، اعتراف کرد که به علت اختلافات مالی مقتول را که در روز حادثه به منزلش آمده با ضربات چوب و چاقو به قتل رسانده و پس از سرقت انگشتر و گردنبند طلای وی، با برادرش تماس گرفته و با کمک وی و دوست برادرش که دیگر متهمان دستگیر شده هستند، جسد را با خودروی مذکور در اطراف یکی از روستاهای شهرستان رها کرده است.



فرمانده انتظامی ملایر با اشاره به این که طلاهای سرقت شده از یکی از طلا فروشی های شهرستان کشف و در این ارتباط یک نفر متهم نیز دستگیر شد، خاطرنشان کرد: با تشکیل پرونده هر چهار متهم به مرجع قضائی معرفی شدند.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/13561

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب