شرط ویژه برای معافیت شاگردان کی‌روش از سربازی: رضایت مردم مهم شد!

شرط ویژه برای معافیت شاگردان کی‌روش از سربازی: رضایت مردم مهم شد!
رییس فراکسیون ورزش مجلس از احتمال تصویب طرح معافیت از خدمت ملی‌پوشان فوتبال خبر داد.

به گزارش نجواخبر، محمدمهدی فروردین، رئیس فراکسیون ورزش مجلس در حاشیه رونمایی از پیراهن تیم ملی در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص حمایت از تیم ملی گفت: بهترین خبری که می‌توانیم داشته باشیم این است که شاید الان چیز مصوبی نداریم ولی ملی‌پوشان مطمئن باشند که مجلس تمام‌قد از تیم ملی حمایت می‌کند؛ همان طور که پیش از این حمایت کرده است. به گفته سرمربی تیم ملی و رئیس فدراسیون تا الان حمایت‌ها صد در صدی بوده است. از این به بعد هم شک نکنید ما فارغ از هر نتیجه‌ای کنار تیم ملی خواهیم بود.

او در پاسخ به سؤالی در مورد وضعیت خدمت ملی‌پوشان و برنامه مجلس برای معافیت آنها تاکید کرد: در این مورد رضایتمندی مردم برای ما مهم است. مردم اگر صد در صد راضی باشند این کار را در دستور کار قرار می‌دهیم تا این عزیزان، معاف از خدمت شوند.

نتیجه خیلی مهم نیست مهم رضایت مردم از تلاش بازیکنان است. ما در وجود بازیکنان می‌بینیم که می‌توانند کارهایی که کسی انتظار ندارد را انجام دهند. تیم ملی در این مقطع به حدی بازیکن خوب دارد که انتظارات بالا رفته است.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس در مورد تعامل مجلس با سجادی، اخطار مجلس به او و انتقادات و شایعاتی در خصوص استعفای وزیر ورزش و جوانان گفت: بعدا در این مورد صحبت می‌کنیم. خود شما هم می‌گوییم شایعه و پس باید این را کنار گذاشته و روی تیم ملی تمرکز کنیم.

فروردین در واکنش به اظهارات اسلامیان که گفته بود اصلا شرایط مالی تیم ملی خوب نیست یادآور شد: شک نکید که این یک گمانه زنی از سوی آقای اسلامیان بوده است. از آقای تاج سؤال کنید شرایط خوب هست یا نیست. مطمئن باشید شرایط خوب است و بهتر خواهد شد. ما هر گونه نیازی که تیم ملی داشته باشد، برآورده می‌کنیم.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/13562

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.