حمله سپاه به مقرهای گروهک‌ها در اقلیم کردستان عراق +یک اطلاعیه رسمی

حمله سپاه به مقرهای گروهک‌ها در اقلیم کردستان عراق +یک اطلاعیه رسمی
موج جدیدی از جملات توپخانه‌ای و موشکی سپاه علیه موضع گروهک‌های تجزیه‌طلب تروریستی مستقر در اقلیم کردستان عراق را از سر گرفته است.

به گزارش نجواخبر، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ساعاتی پیش حملات توپخانه‌ای و موشکی به‌هدف مواضع گروهک‌های تجزیه‌طلب مستقر در اقلیم کردستان عراق را از سر گرفته است.

نیروی زمینی سپاه 2 مهرماه بعد از اخطارهای مکرر به گروهک‌های تروریستی تجزیه‌طلب، حملات سنگینی را علیه آنان انجام داده و اعلام کرد تا زمانی که دست از تحرکات خود بر ندارند، این حملات را ادامه می‌دهد.

این در حالیست که 16 مهرماه حملات سپاه متوقف شد و یک منبع مطلع در این‌باره گفت "حملات سپاه پس از انهدام اهداف از پیش تعیین‌شده، متوقف شده است و ادامه آن منوط به رفتار آتی مسئولان اقلیم شمال عراق خواهد بود."

روابط عمومی نیروی زمینی سپاه پاسداران ششم مهرماه سال جاری دراطلاعیه‌ای اعلام کرد: از آنجا که طی این مدت بقایای گروهک ‌های ضد انقلاب تروریستی پس از تحمل تلفات در منطقه پراکنده و تهدید علیه امنیت و آرامش مردم عزیز کشورمان همچنان باقی است، از صبح امروز (چهارشنبه ۱۴۰۱/۷/۶ ) مرحله جدید عملیات رزمندگان اسلام علیه مواضع، مقرها و پادگان‌های گروهک های مذکور در عمق اقلیم شمال عراق با بهره گیری از یگان های موشکی و پهپادی نیروی زمینی سپاه و آتش پرحجم و ترکیبی موشک های نقطه زن و پهپادهای تهاجمی و انهدامی آغاز و ضربات مهلکی به آنان وارد شده است که متعاقباً جزئیات عملیات و تلفات و خسارت های وارده به دشمنان ملت ایران اطلاع رسانی خواهد شد .

در این اطلاعیه تاکید شد: بار دیگر تاکید می‌گردد این عملیات تا دفع موثر تهدید و برچیده شدن مقرهای گروهک های تروریستی و اقدام مقامات اقلیم به تعهدات و مسئولیت های خود، با قاطعیت ادامه خواهد داشت.

 


لینک کوتاه https://najvakhabar.ir/news/13660

دیدگاه‌ها

در حال ثبت دیدگاه...

مخاطب گرامی توجه فرمایید: نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

آخرین مطالب